Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En fnysning [SV]

Forum > Fanfiction > En fnysning [SV]

1 2 3 ... 8 9 10 11 12
Användare Inlägg
TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jätte spännande fanfiction , vill bara ha mer och mer för varje gång du skrivit

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

21 okt, 2012 20:00

amanda1104
Elev

Avatar


AZUM!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

22 okt, 2012 12:53

Rut Luna
Elev

Avatar

+1


Harrygud vad ni är bäst!! ♥~Lieben~♥

"Hur känner du dig nu då, Potter?", sa Lily föraktfullt med de gröna ögonen fästa på den upp och ner vända James.
"Det här är Snorgäsen, va? Älskar du honom? Puttiputti.", sa James och log retsamt. Vreden bubblade upp i Lily och med en lätt snärt med sin stav föll han ned med en hård duns.
"Aaj! Skit!", sa han surt. Han hann knappt resa sig upp innan Lily rusade fram. Han gjorde helt fel sak. Han plutade med munnen. Lily blev ännu argare och under en millisekund trodde Sirius att hon skulle sparka honom. En nära gissning. Hon smällde till James hårt på käkbenet. Kinden hade redan börjat svullna upp.
"Vad gillar du det här, Potter? Det väntade du dig inte, va?", fräste hon och tittade föraktfullt på honom.

Kort... ^^

Jag är faktiskt död.

22 okt, 2012 18:21

A.k
Elev

Avatar


Jag säger bara två ord! AJ! + AWSOME!!!!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

22 okt, 2012 19:10

Winny Geasley
Elev

Avatar


På nåt sätt förstår jag Lily...

22 okt, 2012 19:25

amanda1104
Elev

Avatar


SUPERBRA!!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

22 okt, 2012 21:20

Rut Luna
Elev

Avatar


TAAAACK ♥♥♥


Jag är faktiskt död.

23 okt, 2012 14:59

MissBellatrix
Elev

Avatar


när kmr nästa kapitel?

Hey there. You come here often?

23 okt, 2012 16:21

Elina Potter
Elev

Avatar


BRA!
När kmr nästa kapitel??

Go Mugglis!

23 okt, 2012 16:44

Rut Luna
Elev

Avatar


Svar på era underbara frågor:
Jag är superduperledsen, men jag orkar inte skriva. Kan ni vänta till imorrn?

Jag är faktiskt död.

23 okt, 2012 19:19

1 2 3 ... 8 9 10 11 12

Forum > Fanfiction > En fnysning [SV]

Du får inte svara på den här tråden.