Anslagstavlan-snack
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan-snack
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pygmepuffen
Elev |
19 nov, 2012 21:43 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag antar att ni syftar på David Tennant. Skrivet av Miss Black: Skrivet av Borttagen: Inte en längre... Många! O_O Vem ÄR det?? Ingen aning
20 nov, 2012 07:12 |
|
Jinora
Elev |
Jag vill tacka hen som la upp den där fina gifen med katten, som jag har i signutaren. kärlek på den ♥
20 nov, 2012 07:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Jinora: Jag vill tacka hen som la upp den där fina gifen med katten, som jag har i signutaren. kärlek på den ♥ Det var inte jag, tyvärr... Haha... Även om jag älskar den ♥
20 nov, 2012 08:38 |
|
Soda
Elev |
20 nov, 2012 16:26 |
|
LaylaCatcher
Elev |
David Tennant bilderna är bara bäst♥
Imagination and dreaming is my life 20 nov, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Varför så många bilder på David Tennant?
20 nov, 2012 21:06 |
|
Savi
Elev |
Bara jag som blev lite ledsen över den (troligtvis Hufflepuffaren eftersom det är skrivet i gult och beskriver något som de gör) medlemmen som satte upp notisen som säger:
"HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS, HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS AND RAVENCLAW DO THE SAME!!!!!! " Jag önskar Hufflepuff god jul och hoppas de gör desamma. Kanske att detta är något skämt eller något annat som jag bara inte förstår mig på men tyckte det var lite... tråkigt...
14 dec, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Bara jag som blev lite ledsen över den (troligtvis Hufflepuffaren eftersom det är skrivet i gult och beskriver något som de gör) medlemmen som satte upp notisen som säger: "HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS, HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS AND RAVENCLAW DO THE SAME!!!!!! " Jag önskar Hufflepuff god jul och hoppas de gör desamma. Kanske att detta är något skämt eller något annat som jag bara inte förstår mig på men tyckte det var lite... tråkigt... Nepp, det är inte bara du. Det kanske var menat som ett skämt, men ändå... 15 dec, 2012 10:21 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Bara jag som blev lite ledsen över den (troligtvis Hufflepuffaren eftersom det är skrivet i gult och beskriver något som de gör) medlemmen som satte upp notisen som säger: "HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS, HUFFLEPUFF DONT WISH RAVENCLAW A MERRY CHRISTMAS AND RAVENCLAW DO THE SAME!!!!!! " Jag önskar Hufflepuff god jul och hoppas de gör desamma. Kanske att detta är något skämt eller något annat som jag bara inte förstår mig på men tyckte det var lite... tråkigt... Nepp, det är inte bara du. Det kanske var menat som ett skämt, men ändå... De värsta som pågår just nu är allt tjafs om: Hufflepuff vinner elevhemstävlingen! Och bla bla bla.. De absolut värsta är att folk reagerar så starkt på de, de behöver absolut inte vara Ravenclaware utan de kan vara andra elevhem också! De finns ett ord som heter "Ignorera" och som man borde testa... Om man stör sig så himla mycket på att Hufflepuffarna skriver sådär... Så blir de absolut inte bättre över att man kommer in och kommenterar: "Jag hejar på Gryffindor! För Hufflepuff har vunnit för mycket nu! - Anonym Slytherin-elev" De blir snarare värre och de som skriver om alla vinster blir mer taggade att skriva mer.. Så att ignorera de är något för de som stör sig på alla skriverier om de! Ignorera de! Dessutom tycker jag att Hufflepuffarna har all anledning i världen att få skryta lite om deras vinster! Vad vore de annars för mening att man vann? De kämpar ju faktiskt hårt! Allihopa! Så att de förtjänar att få gotta sig lite i de! De är klart att de ska vara lite tävling emellan elevhemmen! De är ju så i böckerna, och de är meningen att de ska vara lite konkurrens emellan elevhemmen! För de är så! Om skaparna av sidan hade velat undvika de så hade de inte skapat några elevhem eller någon tävling! De skulle vara otroligt tråkigt om allt var blommor och regnbågar och inte lite fight emellan elevhemmen! De tävlingsinriktade är något som i hemlighet bidrar väldigt mycket till att Mugglarportalen blir en bra sida! Dock: Så tycker jag inte om när de kommer till att de skrivs sådana saker, de har hänt förut och jag tycker inte om att de händer igen! De behöver inte vara kärlek med blommor och enhörningar mellan Ravenclaw och Hufflepuff, men de är absolut inte särskilt snällt skrivet de där, och de är nästan rent av lite elakt.. Så de bör undvikas. 15 dec, 2012 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen