Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Choklad ...?

Forum > Off Topic > Choklad ...?

1 2 3 ... 8 9 10 11
Användare Inlägg
jan
Elev

Avatar


Skrivet av ikka:
^Låter väldigt gott, men vad blir det?


Mm ingen aning

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

21 feb, 2011 21:10

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Hur kan man inte tycka om choklad? Alltså det är måste ju typ vara helt omöjligt! :O

Gud nu blev jag sjukt sugen på choklad bara därför!

jo du förstår, man gillar inte choklad eftersom DET ÄR ÄCKLIGT!

22 feb, 2011 10:33

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Hur kan man inte tycka om choklad? Alltså det är måste ju typ vara helt omöjligt! :O

Gud nu blev jag sjukt sugen på choklad bara därför!


Hur kan du säga så? Alla tycker olika.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

22 feb, 2011 13:52

Borttagen

Avatar


det var ett tag sedan jag var sugen på godis över huvud taget nu ^_^ men choklad kan vara gott

22 feb, 2011 22:05

honsomkanallttyp
Elev

Avatar


Kan inte leva utan mörk choklad ♥
Eller joo det kan jag nog, men det är jättejättegott

22 feb, 2011 22:18

Oskan
Elev

Avatar


Om man kan njuta av något godis, så är det choklad!
Men gärna med någon smak till, och minst 70% kakao, håller på att växa upp! xD

"May the force be equal to mass times acceleration"

23 feb, 2011 02:03

EMELESEL
Elev

Avatar


alla tycker ju olika men jag hatar iallafall choklad, det smakar för mycket..hm...för mycket blä!

23 feb, 2011 09:32

jan
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
alla tycker ju olika men jag hatar iallafall choklad, det smakar för mycket..hm...för mycket blä!



Mm då vet jag vad du ska få i födelse dags present nej skojade bara


Haha ja alla tycker olika

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

23 feb, 2011 11:19

EMELESEL
Elev

Avatar


jag tror faktiskt att Nymfadora Tonks gav mig det i typ alla hjärtans dag present en gång, bara för att hon visste att jag skulle ge det till henne eftersom jag inte gillar det, men jag tror att jag gav det till jan istället. då blev hon snopen minns du det jan? det var typ i 3an.

23 feb, 2011 13:14

Soz
Elev

Avatar


Något som är lite skumt, är att jag ÄLSKAR choklad muffins, kladdkaka, kex choklad, brownies, m.m ...

Sherlockian, Whovian etc.

23 feb, 2011 15:42

1 2 3 ... 8 9 10 11

Forum > Off Topic > Choklad ...?

Du får inte svara på den här tråden.