Filmfel
Forum > Harry Potter > Filmfel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
salinix55
Elev |
Kom att tänka på det här när jag läste Hp and the prisoner of Azkaban. Dom har gjort fel i både den svneska dubbningen och i den svenska boken. Nattbussen heter egentligen The knight bus alltså i svensk översättning riddarbussen
14 dec, 2012 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen