Obliviate [Sv]
Forum > Fanfiction > Obliviate [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag försöker skriva på det men jag har läxor mm. som måste göras.
1 okt, 2012 18:09 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag försöker skriva på det men jag har läxor mm. som måste göras. jag vet hur det är så stressa inte! Du är jätteduktig 1 okt, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Tack!^^ ♥
1 okt, 2012 18:44 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack!^^ ♥ ingen anlednign att tacka! jag sa bara sanningen 1 okt, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Bra! Men du vet väl att Oblivate förstör inte bara minnet, den kan ävenändra på minnena.
1 okt, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
I Know^^
1 okt, 2012 19:02 |
|
potter_fan
Elev |
Ny läsare. Superbra ff! Hoppas det kommer fler kapitel som är lika bra (eller bättre!) som de tidigare!
*bevakar* Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 6 okt, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Förlåt att kapitlet inte har kommit, men jag har många läxor o.sv.
7 okt, 2012 14:40 |
|
Miss_A
Elev |
10 okt, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Tack
10 okt, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen