Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad dricker du helst?

Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?

1 2 3 ... 8 9 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Varm Choklad

12 sep, 2012 10:57

Burningflame
Elev

Avatar


Jag skulle gärna vilja testa pumpajuice!

Score!

12 sep, 2012 13:39

Afturelding
Elev

Avatar


Pumpasaft! Saft är alltid bäst, oavsett vad den innehåller.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

12 sep, 2012 13:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Writteninthemoonlight:
Jag får för mig att pumpasaft är gott och svalkande en varm sommardag och att honugsölen är varm, söt och perfekt för en kall höst/vinterdag...Så jag dricker nog helst pumpasaft på sommaren och honungsöl på vintern/hösten. Varm choklad kan man dock dricka året om tycker jag!

Samma här!
Varför citerar jag så mycket?

12 sep, 2012 18:55

Ms Scamander
Elev

Avatar


Honungsöl

13 sep, 2012 18:28

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Ms Scamander:
Honungsöl

samma här!

13 sep, 2012 18:42

Borttagen

Avatar


Honungsöl

13 sep, 2012 19:28

Borttagen

Avatar


Honungsöl verkar jättegott! jag älskar ju varm choklad men jag tänker att det kan man dricka på morgonen, pumpasaft på dagarna (till middagen osv) och honungsöl till fest. Makes sense?

13 sep, 2012 20:11

Borttagen

Avatar


Honungsöl.

13 sep, 2012 20:15

saganda
Elev

Avatar


Pumpasaft, faktiskt. Men det svaret gäller nog framförallt just nu, när min hals känn som om den ska torka ut.
En kall höstdag är det säkert honungsöl och varm choklad som gäller.

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

13 sep, 2012 20:50

1 2 3 ... 8 9 10 11 12

Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?

Du får inte svara på den här tråden.