Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varm Choklad
12 sep, 2012 10:57 |
|
Burningflame
Elev |
Jag skulle gärna vilja testa pumpajuice!
Score! 12 sep, 2012 13:39 |
|
Afturelding
Elev |
12 sep, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Writteninthemoonlight: Jag får för mig att pumpasaft är gott och svalkande en varm sommardag och att honugsölen är varm, söt och perfekt för en kall höst/vinterdag...Så jag dricker nog helst pumpasaft på sommaren och honungsöl på vintern/hösten. Varm choklad kan man dock dricka året om tycker jag! Samma här! Varför citerar jag så mycket? 12 sep, 2012 18:55 |
|
Ms Scamander
Elev |
Honungsöl
13 sep, 2012 18:28 |
|
kakan42
Elev |
samma här! 13 sep, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Honungsöl
13 sep, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Honungsöl verkar jättegott!
13 sep, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Honungsöl.
13 sep, 2012 20:15 |
|
saganda
Elev |
Pumpasaft, faktiskt. Men det svaret gäller nog framförallt just nu, när min hals känn som om den ska torka ut.
En kall höstdag är det säkert honungsöl och varm choklad som gäller. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 13 sep, 2012 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen