Din trollstav
Forum > Harry Potter > Din trollstav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pond
Elev |
Har ingen.
Däremot önskar jag mig en i julklapp och isåfall från den där sci-fi bokhandeln i Stockholm. :3 She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 3 nov, 2012 22:51 |
|
chokladglasyr
Elev |
fick sirius idag av min bästa kompis som vart i orlando! så himla himla snällt så jag dör lite, har gått och pillat på den hela dagen haha..
the ones that love us never really leave us <3 3 nov, 2012 23:23 |
|
Arcade
Elev |
Köpte Fenrirs i Göteborg.
4 nov, 2012 16:56 |
|
Trezzan
Elev |
20 dec, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Har ingen
Ska kanske till London på våren ska köpa då! 20 dec, 2012 13:39 |
|
Ännu en Weasley
Elev |
KAn man köpa dem i London?
coolt - hakunamatata - ^.^ 20 dec, 2012 13:44 |
|
chokladglasyr
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Den 15/12 så kommer jag (om inget kommer i vägen) att ha Sirius Blacks trollstav ååh den är grym! har den jag med! the ones that love us never really leave us <3 20 dec, 2012 15:11 |
|
Elizen
Elev |
Jag har Hermiones trollstav
26 dec, 2012 12:13 |
|
Fantasia
Elev |
26 dec, 2012 12:54 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Cailine: Jag har Lucius Malfoys, Narcissa Malfoys, Draco Malfoys, Minerva McGonagalls och the Elder Wand. Oj vad många! Jag har ingen men antingen får jag en i födelsedagspresent, eller så köper jag en när jag ska till Warner Bros Studio. Jag vill ha Lunas. ![]() 26 dec, 2012 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen