SISTERS GAME [mugglisgame]
Forum > Fanfiction > SISTERS GAME [mugglisgame]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jättebra!
20 aug, 2012 09:08 |
|
Borttagen
|
bra
20 aug, 2012 15:12 |
|
celina
Elev |
Kapitel 3 poängen
Alla spelarna satt på sina rum och väntade spänt på att få sina träningspoäng avslöjade på livesändningen. Programledaren harklade sig och väntade några sekunder för att skapa spänning innan han började prata.. (distrikt 1) Elma00 9 båda hennes föräldrar har vunnit spelet tidigare, förväntningarna är sky-höga!! Ekkiis 10 jag tror den här tjejen har stor chans att vinna iår.. (distrikt 2) AlexZz 11 den här tjejen är iskall, tror hon har en bra plan.. Incendio 8 hänsynslös spelare, hon kommer inte skona någon. (distrikt 3) Lunah~ 5 hon får trappa upp sina prestationer om hon ska överleva detta. kya 12 en TOLVA, distrikt tre har stor chans iår! (distrikt 4) Lea Lovegood 6 hon kanske har en chans att klara det ganska långt! LouLol 11 hon imponerade STORT på juryn! (distrikt 5) Clara Darkin 5 hon har inte gjort ett sånt stort intryck hittills. Skilla Ravenclaw 4 ojoj distrikt 5 har det tungt iår. (distrikt 6) Luna Chang 7 hennes spjut går hårda har jag hört. M00NSTER 5 frågan är om hon kan göra det som krävs för att överleva.. (distrikt 7) HannaPanna 6 jag tror hon kan vara för snäll för the hunger games. HarryPotterr 6 den här spelaren tvekar alldeles för mycket. (distrikt 8 ) DracoMalfoy1 9 distrikt 8 levererar! kotte7 7 det är inget fel på hennes inställning och tror hon kommer göra allt för att överleva. (distrikt 9) pardus 5 den här skönheten skulle ha blivit modell. Vanessa Treens 8 kunna klättra är en stor fördel ute på arenan! (distrikt 10) Hermia 6 kaxig skulle jag vilja säga. Ginny00 5 hon verkar för rädd in my opinion. (distrikt 11) Tonks_xD 2 tolv år och dragen till hunger games, otur. Elin Lovegood 5 om hon håller sitt temperament uppe kan det rädda henne i vissa situationer. (distrikt 12) Erica 5 hon får hålla låg profil om hon vill komma långt. miss-somebody 7 den enda killen för hunger games iår. En härlig blandning och snart är väntan över för imorgon börjar spelen!! Godkväll. Instagram: celinawestberg
20 aug, 2012 19:03 |
|
Clara Darkin
Elev |
20 aug, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
AWESOME! 9 poäng!!!
20 aug, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Ååh 10 poäng. :'D
20 aug, 2012 19:17 |
|
celina
Elev |
Clara Darkin slumpen? det finns ju alltid högre och lägre poäng. förlåt men om jag skulle sätta höga på alla skulle det inte bli intressant att läsa. sen kan du ju ha en kul och intressant karaktär utan att vara karriärist eller supertränad på allting. har ju inte heller någon aning om vad du har fått på tidigare mugglisgame.
Instagram: celinawestberg
20 aug, 2012 19:19 |
|
kya
Elev |
20 aug, 2012 19:20 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av celina: Clara Darkin slumpen? det finns ju alltid högre och lägre poäng. förlåt men om jag skulle sätta höga på alla skulle det inte bli intressant att läsa. sen kan du ju ha en kul och intressant karaktär utan att vara karriärist eller supertränad på allting. har ju inte heller någon aning om vad du har fått på tidigare mugglisgame. Jag vet, men jag får alltid dålig kommentar. ![]()
20 aug, 2012 19:20 |
|
Erica
Elev |
20 aug, 2012 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen