Vem har bäst stil i HP?
Forum > Harry Potter > Vem har bäst stil i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
7 feb, 2011 21:25 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Black Aa Luna är cool, men nja......Jag håller nog inte med när du säger Tonks!
______________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ 14 feb, 2011 19:07 |
|
Sweeney
Elev |
Typ luna och Bellatrix ^^
![]() 14 feb, 2011 19:08 |
|
Heonp.
Elev |
Gillar Lunas stil, den är cool och annorlunda. ;D
"what the hell is a hufflepuff?" 15 feb, 2011 09:07 |
|
Nagini
Elev |
LUNA
![]() tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 15 feb, 2011 15:58 |
|
AlmaLu
Elev |
DUMBLEDORE
15 feb, 2011 16:06 |
|
MoonlightDreams
Elev |
15 feb, 2011 16:30 |
|
Piggelin
Elev |
Älskar McGonnagalls typiska häx-stil.
(Snapes är oxå grym) 17 feb, 2011 16:03 |
|
Alhomora
Elev |
Skrivet av Piggy: Ja, Luna klär sig fint! Luna! Kläderna hon har är rätt så annorlunda och jag tycker att det låter rätt så roligt och jag gillar faktiskt hennes kläder, speciellt hennes örhängen! :3 ![]() ~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 17 feb, 2011 16:08 |
|
Beata
Elev |
17 feb, 2011 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen