Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Japan nörden
Elev |
oh juste Cho
28 dec, 2012 20:09 |
|
Kalas98
Elev |
Jag skulle vilja vara Luna
I live halfway between reality and fantasy at all time... 30 dec, 2012 12:57 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Luna på första plats (det ser ni nog
Sedan på andra plats Ginny. 30 dec, 2012 15:34 |
|
MathiildaS
Elev |
Jag skulle vilja vara Hermione. Tyckte jag var lite lik henne
när jag var yngre, haha.. Sedan är hon ju så otroligt begåvad och snygg, och för att inte tala om cool. Yep. "It does not do to dwell on dreams and forget to live." 30 dec, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Draco, jag är väldigt lik honom till utseendet
3 jan, 2013 20:23 |
|
Japan nörden
Elev |
luna är bäst
![]() 20 jan, 2013 11:29 |
|
Freakiiee
Elev |
Cho Chang, Hermione eller Ginny.
20 jan, 2013 12:07 |
|
Japan nörden
Elev |
Ja faktiskt Cho och Luna
![]() _______________________________________ älskar japan 21 jan, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Luna, dah.
♥21 jan, 2013 14:25 |
|
Japan nörden
Elev |
hm
21 jan, 2013 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen