Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken karaktär skulle du vilja vara?

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?

1 2 3 ... 8 9 10 11
Användare Inlägg
Japan nörden
Elev

Avatar


oh juste Cho

28 dec, 2012 20:09

Kalas98
Elev

Avatar


Jag skulle vilja vara Luna

I live halfway between reality and fantasy at all time...

30 dec, 2012 12:57

lunalovegood!!
Elev

Avatar


Luna på första plats (det ser ni nog )
Sedan på andra plats Ginny.

30 dec, 2012 15:34

MathiildaS
Elev

Avatar


Jag skulle vilja vara Hermione. Tyckte jag var lite lik henne
när jag var yngre, haha.. Sedan är hon ju så otroligt begåvad
och snygg, och för att inte tala om cool. Yep.

"It does not do to dwell on dreams and forget to live."

30 dec, 2012 15:48

Borttagen

Avatar


Draco, jag är väldigt lik honom till utseendet

3 jan, 2013 20:23

Japan nörden
Elev

Avatar


luna är bäst

20 jan, 2013 11:29

Freakiiee
Elev

Avatar


Cho Chang, Hermione eller Ginny.

20 jan, 2013 12:07

Japan nörden
Elev

Avatar


Ja faktiskt Cho och Luna
_______________________________________
älskar japan

21 jan, 2013 14:24

Borttagen

Avatar


Luna, dah.

21 jan, 2013 14:25

Japan nörden
Elev

Avatar


hm

21 jan, 2013 14:27

1 2 3 ... 8 9 10 11

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?

Du får inte svara på den här tråden.