Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ett till Ett till Mugglis Game!:)

Forum > Fanfiction > Ett till Ett till Mugglis Game!:)

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JAG KAN ENDÅ VARA NÅN LITEN FUL EXTRASAK? xD

9 aug, 2012 01:58

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG KAN ENDÅ VARA NÅN LITEN FUL EXTRASAK? xD

Jag tycker det. Hanna?

~MY TUMBLR~

9 aug, 2012 01:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
JAG KAN ENDÅ VARA NÅN LITEN FUL EXTRASAK? xD

Jag tycker det. Hanna?

Ja, Hanna?

9 aug, 2012 02:00

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
vill gärna vara handledare då allt annat är fullt c;


Du är för sölig:p
Handledare är bara som som vann i det flrra..

Men Vilde vann ju i förra Att vinna Mugglis Games är ju att överleva och det gör man om man inte deltar *på Vildes sida för en gångs skull*


Hon deltog inte och då är det omöjligt att vinna, hon kan få agera sponsor och sen vara med i en eventuell uppföljare

Men blööööhhh!! Hanna var det inte du som had en "extra person" i ditt förra TMG?


Ja.. men jag anmälde min lillasysters gubbe just för der änsamålet..

Jag trodde Alex var extrapersonen? :O

Ja, men hon behövdes eftersom cells dödadw sig själv...

Hej

9 aug, 2012 02:01

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
JAG KAN ENDÅ VARA NÅN LITEN FUL EXTRASAK? xD

Jag tycker det. Hanna?

Ja, Hanna?

Nu Hanna!! Pleeeeeeeeeeeease? Jag slutar spoila dig om säsong 2 och 3?

~MY TUMBLR~

9 aug, 2012 02:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
JAG KAN ENDÅ VARA NÅN LITEN FUL EXTRASAK? xD

Jag tycker det. Hanna?

Ja, Hanna?

Nu Hanna!! Pleeeeeeeeeeeease? Jag slutar spoila dig om säsong 2 och 3?

så snäll du e Linnea!
(kan tyvärr inte skriva rätt med denna skittelefon aka iphone)

9 aug, 2012 02:10

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
JAG KAN ENDÅ VARA NÅN LITEN FUL EXTRASAK? xD

Jag tycker det. Hanna?

Ja, Hanna?

Nu Hanna!! Pleeeeeeeeeeeease? Jag slutar spoila dig om säsong 2 och 3?

så snäll du e Linnea!
(kan tyvärr inte skriva rätt med denna skittelefon aka iphone)

Jag är snäll, det är bara du som tror att jag är elak

~MY TUMBLR~

9 aug, 2012 02:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
JAG KAN ENDÅ VARA NÅN LITEN FUL EXTRASAK? xD

Jag tycker det. Hanna?

Ja, Hanna?

Nu Hanna!! Pleeeeeeeeeeeease? Jag slutar spoila dig om säsong 2 och 3?

så snäll du e Linnea!
(kan tyvärr inte skriva rätt med denna skittelefon aka iphone)

Jag är snäll, det är bara du som tror att jag är elak


nej då, tror du e ego !

9 aug, 2012 02:14

MollyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MollyWeasley:
Jag vill tyvärr inte vara med sry


Lite onödigt att ens skriva ett inlägg i den här tråden då, don't you think?
jag skrev för att Amanda1104 hade frågat om jag ville vara med och då tänkte jag bara skriva att nej tack jag vill inte vara med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F25poncz.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2F2sb0dmr.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2F2vultav.gif(click and drag)

10 aug, 2012 14:33

Luna Chang
Elev

Avatar


Nu har jag lottat ordningen hur alla ska dö och jag vet vem som ska vinna(Mwahahhaa!) Men jag vill ha in fler mallar!!

Hej

13 aug, 2012 15:46

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > Ett till Ett till Mugglis Game!:)

Du får inte svara på den här tråden.