Hur kunde det ske? [SV]
Forum > Fanfiction > Hur kunde det ske? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När kommer det mer?!
8 aug, 2012 17:01 |
|
Piiret
Elev |
Skriver när jag har tid. Det får ni har förståelse för!
-------------------------------------------------- GINNY: När jag vaknade låg jag ensam i sängen. Hur kom jag hit? Jag funderade en stund och allt flög upp i huvudet på mig. Hur Harry svek mig, hur Malfoy bar mig, hur han la brevid mig och tröstade mig. Hur vi kysstes. Jag reste mig upp och klädde på mig när jag kände den första sparken. Jag log och smekte min mage en gång innan jag borstade håret och tänderna och gick ut i "sällskapsrummet". Eftersom det var tomt antog jag att Malfoy sov så jag gick för att väcka honom. Jag knackade på dörren och öppnade den. Draco Malfoy låg med ena benet utanför täcket och tog upp hela sängen. Han hade munnen lätt öppen och snarkade tyst. Jag flinade. - Malfoy , vakna! Jag gick fram och knuffade lite på han. - Inte nu mamma.. Mumlade han och vände sig om så täcket ramlade av. Jag rodnade. Bara kalsonger på sig.. Men snygga magmuskler, det har han! - DRACO, DAGS ATT VAKNA! Han öppnade ögonen och ryckte till när han såg mig stå så nära och flina. - Herregud vad du skräms. Jag log försiktigt. - Försökte väcka dig snällt! Han nickade och satte sig upp, gnuggade sig i ögonen och kollade på klockan innan han suckade och reste sig. Då lämnade jag rummet. Jag gick ut ur poträttet och vandrade ner till frukosten där jag visste att Vic väntade. - Hej Ginny. Jag log när jag såg min kompis. Jag gav henne en kram. - Hej Vic. Jag log mot henne och insåg hur mycket jag saknar henne. - Ska vi gå in? Vic log och nickade mot dörren. Jag nickade och vi gick in tillsammans. Under tystnad letade vi upp 2 platser långt ifrån Harry, Ron och Hermione och slog oss ner. Vic tittade på mig innan han tog sin första tuggasn på mackan, tuggade ut och frågade: - Hur går det med Malfoy? Jag tittade mot Slytherin bordet och såg han sitta med Zabini. Sen ryckte jag på axlarna. - Det går väl bra antar jag. Vic tittade på mig med besvikna ögon. - Inga kyssar eller något? Jag flinade och rodnade och Vic spärrade upp ögonen. - Har ni kyssts? Viskade hon så bara jag hörde. Jag nickade. - En gång. Hon visslade till och flinade. Jag fattade att hon inte trodde på mig men jag visste ju sanningen. - Du Vic förresten, jag kände första sparken idag. Hon såg glad ut och lutade sig fram och kände på magen. Hon tryckte händerna mot för att få känna en spark och när hon gjorde det gav hon till ett glädjetjut. - Gud vad coolt. 10 min senare satt vi tillsammans på trolldryckskonsten. Sedan på Försvar mot Svartkonster, sedan på Örtläran och till sist på Förvandlingskonsten. När skolan var slut bestämde jag mig för att skria till mamma. För att berätta en massa saker. Hoppas bara hon tar det okej... Såja ;D 8 aug, 2012 18:48 |
|
Mikaela120
Elev |
Fantastiskt!
8 aug, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
jättebra!
8 aug, 2012 18:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
8 aug, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
MER
8 aug, 2012 20:32 |
|
Trezzan
Elev |
Gud va kul att kunna logga in här på kvällen, när man precis vaknat och kunna läsa alla fina delar du lagt upp, GRYMT BRA!
Skriv mer, Draco och Ginny forever, haha hoppas inte det här tar över min Draco/Harry shipping :_:
8 aug, 2012 22:00 |
|
Bombarda
Elev |
Underbaart!
Kärlek till alla! 8 aug, 2012 22:58 |
|
Conflate
Elev |
9 aug, 2012 08:59 |
|
Piiret
Elev |
Kära mamma och pappa,
Jag skriver för att berätta lite saker! Hur har ni det?`Jag har det bra. Jag fick en trea på senaste provet så jag är lite stolt. Lärarna skäller inte på mig och jag får ofta beröm! Kände första sparken från bebisen idag. Jo, det är såhär att jag från och med nu delar uppehållsrum med bebisens pappa för att jag inte kan ha en bebis i Gryffindor. Så vi har fått ett eget uppehållsrum på 2 våningen bakom ett poträtt av en gammal dam som är jätte trevlig. Okej, nu till saken: Pappan till barnet är Draco Malfoy. Vi hade sex under festen för 5-6 års eleverna och vi var inte nyktra. Han bor med mig i uppehållsrummet för att hjälpa mig med bebisen eftersom det är hans unge också. Han har faktikts blivit väldigt schyst och vi är på g tror jag. Så bli inte förvånade om jag någon dag skriver att jag och Draco blivit tillsammans. Iallafall, jag är i snart tredje månaden nu. Tiden går jätte fort och magen bara växer. Bebisen ska komma ut den 3 Augusti. Så det är bara 6 månader kvar nu. Och mamma, snälla va inte arg på mig. Jag behöver någon som stöttar mig, inte drar sig undan från mig och bara skäller. Jag vet att du var 17 när du fick Bill. Ett år äldre än mig. Bara ett år. men det har inte med saken att göra. Snälla, stötta mig istället. För jag behöver all hjälp jag kan få. För jag kan inte mycket om barn och uppfostran. Men det kan du ! Så snälla mamma, snälla. Jag älskar alla er därhemma. Hälsa alla. Kram Ginny 9 aug, 2012 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen