Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skulle gärna lära ut Mugglarstudier och ägna hel första terminen åt att lära ut vad badankor används till.
9 aug, 2012 17:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
förvandlingskonst, helt klart.
speech! 9 aug, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Vilket som helst nästan. Det där run-joxet som jag för allt i världen inte kan komma på vad det heter i skrivande stund låter inte så kul. Men charms och transfiguration. ASAKUL! Trolldomshistoria vore skitballt, likaså DADA. Potions vore kul och Hagrids jobb verkar jättespännande för jag älskar djur och att få vara ute mycket och ha ett praktiskt yrke där man får ta i med kroppen vore niiiiice. Herbology vore också jätteroligt.. att få gå och påta och arbeta med händerna och få magiska saker att växa.
Skulle också kunna tänka mig http://harrypotter.wikia.com/wiki/Art (det där om fotografi med rörliga bilder) och http://harrypotter.wikia.com/wiki/Ghoul_Studies eller att vara musiklärare och leda kören/grodkören 9 aug, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst
9 aug, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst
9 aug, 2012 22:44 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skötsel och vård av magiska djur, trolldryckskonst eller kvastflygning ♥
Om man måste kunna något om ämnet så får jag väl välja Mugglarstudier XD
Förlåt för att jag suger.
9 aug, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Trolldryckskonst
10 aug, 2012 14:54 |
|
Zaga
Elev |
Skötsel och vård av magiska dur
10 aug, 2012 14:56 |
|
LunaLove<3
Elev |
10 aug, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
trolldryckskonst, trollformellära eller försvar mot svart konster
10 aug, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen