The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
^Oki
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 jul, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Jag vill gärna vara sponsor, men gör det något om jag kanske inte kan vara inne varje dag då? Det är en speldag så det är nog lugnt. Skrivet av amanda1104: Är vi klara med intervjun.... Nopp Okej, men då är jag gärna med som sponsor om jag får. 31 jul, 2012 16:08 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Incendio: Victoire Weasly, jag kommer att åka till Frankrike på fredag och blir borta i två veckor, så jag vill gärna få min intervju avklarad inom kort, så att du slipper vänta sen, och hela spelet blir försenat! Det går rätt fort ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 16:09 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Incendio: Victoire Weasly, jag kommer att åka till Frankrike på fredag och blir borta i två veckor, så jag vill gärna få min intervju avklarad inom kort, så att du slipper vänta sen, och hela spelet blir försenat! Det går rätt fort Okej, bra! För jag kommer ha tillgång till Mugglis t.o.m. fredag, så det är bara att du skickar intervjun innan dess! 31 jul, 2012 16:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Incendio: Victoire Weasly, jag kommer att åka till Frankrike på fredag och blir borta i två veckor, så jag vill gärna få min intervju avklarad inom kort, så att du slipper vänta sen, och hela spelet blir försenat! Det går rätt fort Okej, bra! För jag kommer ha tillgång till Mugglis t.o.m. fredag, så det är bara att du skickar intervjun innan dess! Jag har börjat med alla andras så din kommer alldeles strax ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 16:11 |
|
Hope Potter
Elev |
Kan jag vara medlem i distrikt 12 eller handledare där?
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
31 jul, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Jag är gärna handledare för distrikt 2
31 jul, 2012 16:23 |
|
Victoire Weasly
Elev |
31 jul, 2012 16:29 |
|
Hope Potter
Elev |
Em jag tror att jag vill vara deltagare x3 Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
31 jul, 2012 16:30 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är gärna handledare för distrikt 2 Hej på dig kär handledare. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 31 jul, 2012 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen