Ännu ett mugglis games.
Forum > Fanfiction > Ännu ett mugglis games.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Awesome!
GO US Luna Chang! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 14 sep, 2012 18:11 |
|
cikki
Elev |
Tack, nu är jag med.
14 sep, 2012 18:16 |
|
mums
Elev |
14 sep, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Wait wait, det stod att jag döda hermia, men senare står det att hon lever? ch sen dödar någon henne/han igen. är det en miss?
14 sep, 2012 18:52 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Wait wait, det stod att jag döda hermia, men senare står det att hon lever? ch sen dödar någon henne/han igen. är det en miss? Som jag förstod det återspeglade hon Hermias sista ögonblick, och det elaka skrattet tillhörde dig! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 14 sep, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Awesome!
14 sep, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: Wait wait, det stod att jag döda hermia, men senare står det att hon lever? ch sen dödar någon henne/han igen. är det en miss? Som jag förstod det återspeglade hon Hermias sista ögonblick, och det elaka skrattet tillhörde dig! tack! då förstår jag! 14 sep, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av saganda: Skrivet av Borttagen: Wait wait, det stod att jag döda hermia, men senare står det att hon lever? ch sen dödar någon henne/han igen. är det en miss? Som jag förstod det återspeglade hon Hermias sista ögonblick, och det elaka skrattet tillhörde dig! hehe, det var först en miss, men inan jag läst igenom det orkade jag inte ändra det så det böev sista ögonblicket 14 sep, 2012 19:40 |
|
bullen289
Elev |
Jag är en tjej!!!! Annrs asbra
14 sep, 2012 19:50 |
|
Hermia
Elev |
Awesome
Äsch, jag dog Once a MADling, always a MADling 14 sep, 2012 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen