Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
29 jul, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
Ravenrin
29 jul, 2012 14:00 |
|
Seriously
Elev |
Antingen Rawenclaw eller Slytherin. Känner mig som både och.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 29 jul, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Huffledor
29 jul, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Slytherin
29 jul, 2012 23:44 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
30 jul, 2012 13:44 |
|
EmahS
Elev |
30 jul, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
30 jul, 2012 14:48 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag måste erkänna att jag gärna skulle vilja vara i Hufflepuff eftersom jag under många år identifierade mig som hufflare innan jag insåg att sanningen är den att jag passar allra bäst hos örnarna...Sen tycker jag även Slytherin är lite coolt på nåt sätt, skulle gärna vara där men egenskaperna som krävs passar inte riktigt in på mig, dock kommer jag bra överens med slytherinare och har många vänner som känner sig hemma där! Gryffindor är också ett awesome elevhem och jag skulle inte ha något emot att gå där heller. Egentligen tror jag att vi alla har någon egenskap från alla elevhem och därför gillar jag dem alla fyra! Men det elevhem jag verkligen känner mig hemma i och trivs i till 100 % är Ravenclaw, jag skulle aldrig vilja byta, jag är en örn i både hjärta och själ helt enkelt! ♥
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
30 jul, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
30 jul, 2012 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen