Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Tänkte bara säga detta inför kommande kapitel; liksom jag har sagt det innan, men det stavas Gyllenroy, inte Gylenroj
Men en liten fråga... Vem var Victoria? xD Jaja, men jag hade för mig att i originalet så var Ginny också förtjust i Lockman O.O Haha ^^ Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 okt, 2012 16:30 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Tänkte bara säga detta inför kommande kapitel; liksom jag har sagt det innan, men det stavas Gyllenroy, inte Gylenroj Men en liten fråga... Vem var Victoria? xD Jaja, men jag hade för mig att i originalet så var Ginny också förtjust i Lockman O.O Haha ^^ Ska komma i håg det med Gyllenroy, och Victoria är en av Ginny venär. Och sedan har jag tängt ändra några saker från Boken/filmen 5 okt, 2012 16:59 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Den verkar asbra!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 16 okt, 2012 16:44 |
|
MatteSweet
Elev |
jättebra kapitel
Skicka gärna en uggla ;) 22 okt, 2012 17:57 |
|
Lida
Elev |
Här kommer nästa kapitel, hoppas att ni kommer att tycka om det
Kapitel 8 I dag skulle vi få tillbaka vårat lilla test, så det fösta som hände på lektionen i försvar mott svartkonster var att Lockman, delade ut testet. “Ja, det var faktiskt bara en som fick alla rätt på detta och det är miss Taly, och ja, jag kan se att de flesta av kilarna i klass en inte viste någon ting” sa han och såg lite bedrövad ut “Men då får vi ta och hoppas att ni lär er något under skolåret då” sa han och tog till baks alla papper. “Ginny, hur många rätt fick du?” frågade Victoria. “Jag fick åtta av tio” sa jag “Hur många fick du då?” frågade jag. “Jag fick fem av tio” sa hon “Och hur kunde du alla svaren?” frågade hon. “Min mamma älskar Lockman, och jag har själv läst några av hans böcker” sa jag “Ursäkta miss Weasly, och miss Taylor, inga samtal på mina lektioner tack och skilt inte när jag berättar något viktigt för klassen” sa Lockman, jag och Victoria kollade lite på varandra och så sa vi samtidigt “Förlåt professor Lockman” sa vi och såg så oskyldiga som vi bara kunde “ Det är ingen fara men nu vet ni” sa han och fortsatte med våran under visning Okej kanske inte det bästa kapitlet, men detta var det ända som jag kom på för till fället 30 okt, 2012 09:19 |
|
Majis
Elev |
Kanske inte så händelserikt, men det kommer hända mer i nästa, va?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 okt, 2012 11:47 |
|
Lida
Elev |
Ja, jag hade typ hjärn släpp, men ska fö söka göra ett betre kapitel nästa gång
30 okt, 2012 12:13 |
|
Majis
Elev |
Okaj
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 okt, 2012 12:36 |
|
Klara Weysley
Elev |
JÄTTEBRA!!!
4 nov, 2012 12:47 |
|
Hedvig9812
Elev |
Den vara jättebra !
You say school, I say Hogwarts. 6 nov, 2012 08:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen