Voldermort VS Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Voldermort VS Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
voldemort voldemort voldermort
21 jul, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Voldemort
21 jul, 2012 09:53 |
|
Borttagen
|
voldemort voldemort voldemort
21 jul, 2012 09:55 |
|
lisa311
Elev |
Voldemort
Don't Worry, Be Happy 21 jul, 2012 21:23 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 jul, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Voldemort.
30 jul, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Voldemort
30 jul, 2012 16:25 |
|
Nessie00
Elev |
Hmmm, Voldemort är läskigast, men jag tycker nog att Bellatrix är coolast.
EXTERMINATE!!! 30 jul, 2012 17:10 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag gillar voldemort bäst. Bellatrix är en av få karaktärer jag inte gillar.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 jul, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
Bellatrix
30 jul, 2012 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen