Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily99
Elev |
jag är nog hermione
7 aug, 2012 14:10 |
|
MissLollo
Elev |
7 aug, 2012 14:55 |
|
Lime
Elev |
Kanske en blandning av Tonks, Luna och Weasley tvillingarna.. xd
Tonks är det väl med att vi båda är klumpiga, men har humor och lätt får andra att skratta. Luna är för att jag inte bryr mig om vad andra tycker och gör lite som jag känner för. Och tvillingarna för att jag älskar humor och att ha kul, men jag vet också när det är dags att bli seriös och att det är bra att skämta när det är som tuffast. Till utseendet så kanske det är en blandning av Luna och Lavender..? Njae, jag vet inte. ![]()
7 aug, 2012 16:51 |
|
Poppy Hoghedge
Elev |
Vet inte riktig
7 aug, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Kanske Ginny eller Hermione
7 aug, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Hermione
7 aug, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Förmodligen Peter Pettigrew.
8 aug, 2012 01:30 |
|
Cailine
Elev |
Utseendemässigt så är jag nog inte så lik någon, tror jag. Har fått höra att jag liknar Emma Watson ett par gånger, men det är ingenting som jag tror på.
Däremot känner jag mig som Hermione ganska ofta, men även Narcissa Malfoy. ![]() ![]()
8 aug, 2012 02:01 |
|
EVVOO
Elev |
Gerorge Weasly!
8 aug, 2012 03:19 |
|
inovember
Elev |
8 aug, 2012 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen