Angående Ginny Weasley
Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Den här tråden är awsome. Speciellt när Karl-Olov profilen härjade här.. http://harrrypotter.devote.se/category/996225/angaaende-mugglar-portalen-med-denna-webbadress-httpwwwmugglarportalense_519239.htm hittade det här på hans blogg som verkar rikta sig till mugglis. Har svårt att förstå vad som står men men... Förlåt att det blev oftopic. Lägg av med ditt Skitsnacket Det var inget skitsnack. Jag menade varje ord Jaha 1 jan, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag tykcer att Ginny är en rolig karaktär, som behövdes i böckerna.
I filmerna blev hon fel, men det är är inte Bonnies fel at det blev så. 2 jan, 2013 12:07 |
|
Fantasia
Elev |
Jag kan känna igen mig lite i henne så jag gillar henne för jag tycker även att hon är en stark person inom sig!
2 jan, 2013 12:31 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag gllar henne...
Hej! 2 jan, 2013 12:53 |
|
NyTo
Elev |
2 jan, 2013 14:51 |
|
Genny1
Elev |
9 jan, 2013 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen