New feelings[Dramione][SV]
Forum > Fanfiction > New feelings[Dramione][SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
åhh, jätte bra ♥3♥33
meer <♥ 11 aug, 2012 08:29 |
|
Borttagen
|
Ett kapitel kommer i morgon kväll! ♥
Plus: NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA LÄSARE OCH GÖR SÅ JAG ORKAR GÅ UPP MORGONEN ♥♥♥ 14 aug, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ett kapitel kommer i morgon kväll! ♥ Plus: NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA LÄSARE OCH GÖR SÅ JAG ORKAR GÅ UPP MORGONEN ♥♥♥ Ja! ♥ 14 aug, 2012 20:14 |
|
Bittersweet
Elev |
Du är duktig på att skriva, det finns bara en sak som jag stör mig på. Blasie. Hans namn stavas egentligen Blaise.
14 aug, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bittersweet: Du är duktig på att skriva, det finns bara en sak som jag stör mig på. Blasie. Hans namn stavas egentligen Blaise. Förlåt, ska tänka på det 14 aug, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!!!
14 aug, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Kapitel 5:
"Surpuppa" Tänker Hermione när hon, Harry och Ron som tanken är riktad till, går ner i storasalen. Istället för att sätta sig bredvid Harry och Ron sätter hon sig bredvid Ginny. "Har du hört?" viskar Ginny upphetsat i Hermiones öra. "Malfoy har sagt att han ska skrika över hela stora salen att han älskar dig!" Hermione stelanar till av två olika anledningar. Den första är att hon undrar om alla i hela skolan vet om henne och Draco. Den andra är hur pinsamt det skulle bli för Hermione! Plöstligt harklar sig Draco högt. Nätstan ingen hör, förrutom dom vid Slytherin bordet. Draco fortsätter att harkla och Blaise flinar fånigt. "Oh nej" tänker Hermione och slår sig för pannan. "Oh, nej" Snart, efter ungefär fem minuter har Draco fått hela salens uppmärkamhet. "Jag ska säga en sak" sa han. Blaise nickade uppmuntande när Draco drog efter andan. "Jag är kär i Hermione Granger" Hela salen var tyst. Plöstligt yttrade sig Dumbledore. "Jaha Draco, då kan alla sätta sig igen" Alla satte sig, förrutom Hermione. Hon sprang ut från stora salen, in i uppehålsrummet. Super kort! 15 aug, 2012 12:32 |
|
Borttagen
|
WOOOOOH BRA!
15 aug, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
Men kort
och konstigt, fast det är det som dena ff ska vara: KONSTIG!!! 15 aug, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
BRA!!!!
15 aug, 2012 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen