Ditt senst skickade sms
Forum > Off Topic > Ditt senst skickade sms
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
yaaay
17 jul, 2012 00:33 |
|
Bombarda
Elev |
Hahah luugnt
Nä jag kom hem i fredags Kärlek till alla! 17 jul, 2012 01:42 |
|
Borttagen
|
Okej!
Till morsan 17 jul, 2012 04:29 |
|
Ms.Markus
Elev |
17 jul, 2012 10:00 |
|
Afturelding
Elev |
"Haha, jodå, det är bra med oss.
Vad är det med er och fiskespön? Ni har inte funderat på att typ fiska med skumgummi istället?" Hunden hade fått en fiskkrok i kinden. Samma sak hände mig när jag var mindre. ![]() ![]()
17 jul, 2012 12:12 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
17 jul, 2012 12:13 |
|
scarhead
Lärare |
17 jul, 2012 20:50 |
|
EmahS
Elev |
17 jul, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
"Kommer!"
till min irreterande farmor. 17 jul, 2012 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen