Livet jag inte uppskattade
Forum > Fanfiction > Livet jag inte uppskattade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack!! Det blev inget perrong 9 3/4 i dag men i morgon!!!kings cross ligger bara runt hörnet!!!! DUMMA 'du kan inte rösta på fler inlägg idag'!!! . .
10 jul, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Tack!! Det blev inget perrong 9 3/4 i dag men i morgon!!!kings cross ligger bara runt hörnet!!!! DUMMA 'du kan inte rösta på fler inlägg idag'!!! Hihi!!! 10 jul, 2012 21:41 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om jag kmr ihåg det gör jag det imorn!Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Tack!! Det blev inget perrong 9 3/4 i dag men i morgon!!!kings cross ligger bara runt hörnet!!!! DUMMA 'du kan inte rösta på fler inlägg idag'!!! Hihi!!! . .
10 jul, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Sara Weasley! ska jag skriva ett till kapitel?
10 jul, 2012 21:47 |
|
AlexZz
Elev |
10 jul, 2012 22:05 |
|
Sara Weasley!
Elev |
11 jul, 2012 07:51 |
|
Borttagen
|
Ok!!!
Fast att strunta i Olive var lättare sagt än gjort! -Du Myrtle på vilket sätt tänker du dö på?!!! Ropade hon vid lunchen. Jag, som hade bestämt mig för att strunta i henne satt bara tyst. Sen gick jag ner till trolldryckskonsten, där satt jag alltid bredvid en schysst hufflepuff flicka. Hon hette Grace smith. Hon var, vad vår lärare i trolldryckskonst, Mr uggle kallade en naturbegåvning. Men jag var aldrig bra på någonting. - bra där ms smith! Sa han högt så att hela klassen hörde. Fast så var ju Mr uggle elevhemsföreståndare för hufflepuff också! - nej nej ms Yarst! - du rör åt fel håll! Sa han. - der är Yard professorn! Sa jag Så här får ni! 11 jul, 2012 09:12 |
|
Sveus
Elev |
Oooh, vad bra! Men ni skulle kunna beskriva omgivningen och hur personerna ser ut, men annars är det toppen
11 jul, 2012 09:32 |
|
Borttagen
|
Tack!!!
11 jul, 2012 09:39 |
|
AlexZz
Elev |
11 jul, 2012 13:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen