Vad skulle du välja?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du välja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag älskar Dödsätar-märket, men jag vet inte om jag hade velat leva med den resten av livet om jag överlevde "Slaget om Hogwarts" och jag räknar inte mig själv som en ond person. Så om jag nu måste välja så blir det väl auror.
5 aug, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
Auror. Dödsätare låter ju inte så lockande. xD Man vet ju hur bra Voldemort behandlar sina 'trogna tjänare.'
6 aug, 2012 00:04 |
|
Consectetuer
Elev |
Jag hade helst inte varit något, men om jag hade varit tvungen skulle jag valt Auror.
6 aug, 2012 00:23 |
|
SabinaPotter
Elev |
Auror, fast jag vill inte något av det
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 6 aug, 2012 08:51 |
|
Borttagen
|
Jag ÄR en dödsätare
6 aug, 2012 14:49 |
|
Julle
Elev |
6 aug, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Auror
7 aug, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Auror.
7 aug, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Auror
9 aug, 2012 22:57 |
|
onlyoliviaa
Elev |
9 aug, 2012 23:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen