Ännu ett awesome Mugglis games
Forum > Fanfiction > Ännu ett awesome Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Egentlgen skrev jag femman men det blir bra med sexan.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
6 jul, 2012 17:54 |
|
elvis<3
Elev |
Bra kapitel.
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 6 jul, 2012 18:23 |
|
Goizan
Elev |
Oj förlåt 95mas hoppas det går bra ändå.
Distrikt 4 kommer här. Hermia's föräldrar hade aldrig velat ha honom. De tyckte att han mest var i vägen för dem. Det bästa sättet var att göra sig av med honom i Hungerspelen. Men de ville att han skulle ha en chans och har därför tränat honom till att bli en karriärist sedan födelsen. Fast träningen var inte fullbordad än det skulle den bli nästa år då han skulle anmäla sig frivilligt till Hungerspelen. Hermia såg mest slåtterdagen som en förlorad träningsdag på hans väg att bli en karriärist. För det var allt han ville. Det enda han kände att han dög till. Några hus därifrån fanns en annan blivande karriärist vid namn MAjPEJ♥. Hans familj hade inte mycket pengar och såg det som sin chans att få pengar och mat genom att skicka deras äldsta son till Hungerspelen, som karriärist. Han var lik Hermia på många sätt och viss förutom att han var ett år yngre. Båda ville samma sak, vinna Hungerspelen. När de både kommit till torget stod de mest och stod, tittade på karriäristerna som skulle anmäla sig i år. En fjärde syster Good kom dit för att varje år berätta resultaten (det finns tolv xD). Hon hade olikt de andra gult hår och brukade bli mobbade för det. Det var en liten skandal när hon först kom i gult hår sju år tidigare. Men efter en lång debatt så fick hon ha håret gult. Det vanliga menlösa pladdret fortsatte och alla tittade ointresserat på henne. -Och nu ska jag avslöja vår första deltagare...Hermia! Hermia gick fram, inget med det, han visste att en av de biffiga karriäristerna skulle ta hans plats. -Nämen ojdå vad förträffligt. Nästa deltagande är...MAjPEJ♥! MAjPEJ♥ visste också att en karriärist skulle ta hans plats. -Jag höll nästan på att glömma *hihi* vi har ju en liten twist i år. Man får inte anmäla sig frivilligt. Roligt va? *fniss fniss* MAjPEJ♥ och Hermia tittade på varandra, de hade träffats ibland och tränat tillsammans och visste mycket väl vem den andra var. De nickade mot varandra och sedan mot publiken. Tre platser kvar nu. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
6 jul, 2012 18:36 |
|
Hermia
Elev |
Awesome
Men jag är ingen han Once a MADling, always a MADling 6 jul, 2012 18:42 |
|
Goizan
Elev |
Jag vet, både du och Majken är tjejer. Fast det var så få killar med så jag var tvungen att göra några till killar.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
6 jul, 2012 18:44 |
|
95mas
Elev |
Jättebra, distriktet gör inget för jag valde det för att du skulle kunna skriva om femman så snart som möjligt.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
6 jul, 2012 18:56 |
|
Goizan
Elev |
6 jul, 2012 19:00 |
|
Dramione99
Elev |
Bra skrivet. Det är kul att se en ny version av mig, xD!
6 jul, 2012 19:16 |
|
cikki
Elev |
bra skrivet!
6 jul, 2012 19:16 |
|
Luna Chang
Elev |
BRA!
Hej 6 jul, 2012 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen