Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fjärde barn

Forum > Harry Potter > Fjärde barn

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Hedwig Hermione Potter
eller
Minerva Molly Potter

Remus Arthur Potter

1 dec, 2012 12:06

WildQueen
Elev

Avatar


Jaag tror mycket på Remus och sen kanske Aberforth i mellannamn eftersom han hjälpte Harry innan kriget så ja

1 dec, 2012 14:53

Miss Black
Elev

Avatar


Om det var en tjej:

Hedwig/Minerva/Molly/Helena Potter



Om det var en kille:

Ahhh!!! Jag kommer inte på någonting!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

1 dec, 2012 15:38

MissLollo
Elev

Avatar


Hedwig kanske? eller nej...
Förhoppningsvis kulle Ginny få chansen att bestämma den här gången så kanske typ... Nej jag vet inte. Tycker de har det bra med tre barn+Teddy.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

1 dec, 2012 15:51

Borttagen

Avatar


De verkar ju tycka om att döpa sina barn efter andra personer, så det utgår jag ifrån.
Om det var en flicka skulle hon kanske få heta Nymphadora? Men med tanke på att Harry och Ginny vet att Tonks inte gillade det namnet kanske de inte vill utsätta sitt eget barn för det. Som många andra skrivit innan så tror jag att det skulle kunnat bli Hedwig också.
Om det var en pojke kunde det ju bli Remus, som några säkert redan skrivit. Då har alla deras barn fått namn efter marodörerna, utom Peter förstås. Men jag tror inte att någon av harry och Ginny är så sugen på att döpa sitt barn till det. Arnold kanske, efter Ginnys pygmepuff? Eller något mer av Dumbledores namn, Percival, Wulfric eller Brian. Kanske Aberforth, eller Rubeus?

1 dec, 2012 18:22

hermione gragner
Elev

Avatar


fred remus potter

1 dec, 2012 18:53

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av skitidedu:
dobby!

Hahah, aaw!! Dobby Potter!!

=) - just like themarauder

1 dec, 2012 19:08

mollylisa
Elev

Avatar


Om det blir en pojke så kanske Reamus eller Neville eller till och med Colin eller Dobby (om man kan heta det som människa) Eller Godric .

Men om det blir en tjej så kanske Minerva ( hon kan kallas Minny)

5 dec, 2012 15:11

Mill Goodness
Elev

Avatar


Remus George Potter kanske fast det inte ens passar

Förresten du har smuts på näsan.

5 dec, 2012 16:33

lily, luna
Elev

Avatar


pojke. Alastor Remus Potter kanske,
flicka. kommer jag inte på

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

6 dec, 2012 16:55

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Harry Potter > Fjärde barn

Du får inte svara på den här tråden.