Fjärde barn
Forum > Harry Potter > Fjärde barn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Hedwig Hermione Potter
eller Minerva Molly Potter Remus Arthur Potter 1 dec, 2012 12:06 |
|
WildQueen
Elev |
Jaag tror mycket på Remus och sen kanske Aberforth i mellannamn eftersom han hjälpte Harry innan kriget så ja
1 dec, 2012 14:53 |
|
Miss Black
Elev |
Om det var en tjej:
Hedwig/Minerva/Molly/Helena Potter Om det var en kille: Ahhh!!! Jag kommer inte på någonting! Min bokblogg
1 dec, 2012 15:38 |
|
MissLollo
Elev |
Hedwig kanske?
Förhoppningsvis kulle Ginny få chansen att bestämma den här gången så kanske typ... Nej jag vet inte. Tycker de har det bra med tre barn+Teddy.
1 dec, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
De verkar ju tycka om att döpa sina barn efter andra personer, så det utgår jag ifrån.
Om det var en flicka skulle hon kanske få heta Nymphadora? Men med tanke på att Harry och Ginny vet att Tonks inte gillade det namnet kanske de inte vill utsätta sitt eget barn för det. Som många andra skrivit innan så tror jag att det skulle kunnat bli Hedwig också. Om det var en pojke kunde det ju bli Remus, som några säkert redan skrivit. Då har alla deras barn fått namn efter marodörerna, utom Peter förstås. Men jag tror inte att någon av harry och Ginny är så sugen på att döpa sitt barn till det. Arnold kanske, efter Ginnys pygmepuff? Eller något mer av Dumbledores namn, Percival, Wulfric eller Brian. Kanske Aberforth, eller Rubeus? 1 dec, 2012 18:22 |
|
hermione gragner
Elev |
fred remus potter
1 dec, 2012 18:53 |
|
themarauder
Lärare |
1 dec, 2012 19:08 |
|
mollylisa
Elev |
Om det blir en pojke så kanske Reamus eller Neville eller till och med Colin eller Dobby (om man kan heta det som människa) Eller Godric .
Men om det blir en tjej så kanske Minerva ( hon kan kallas Minny) 5 dec, 2012 15:11 |
|
Mill Goodness
Elev |
Remus George Potter kanske
Förresten du har smuts på näsan. 5 dec, 2012 16:33 |
|
lily, luna
Elev |
6 dec, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen