Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hemligheten som avslöjades [SV]

Forum > Fanfiction > Hemligheten som avslöjades [SV]

1 2 3 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. men ni skriver jättebra! och ni skriver riktigt bra tillsammans
Tack, jag ska försöka tänka på det c:



tänk inte för mycke på det
Nehe? XD

6 dec, 2012 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. men ni skriver jättebra! och ni skriver riktigt bra tillsammans
Tack, jag ska försöka tänka på det c:



tänk inte för mycke på det
Nehe? XD



gör det bara inte. Då kanske du inte kan tänka på något annat sen O_o XD

6 dec, 2012 19:32

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
super! Men det skulle vara bra med mer beskrivningar! Och jag säger det till er båda två. men ni skriver jättebra! och ni skriver riktigt bra tillsammans

tack ska försöka tänka på det c:

och förlåt för att det har fått vänta så länge men här kommer mer!

kapitel 16 (Lova)

"Hej, Lova, Sigrid, Sara och Molly
Det tror vi så mycket vi vill på. Visste ni att vi har små chip (som smälter in i sänghimlarna) som vi satte i er sovsal? De filmar allt i rummet. Sedan har vi tagit tillbaka dem, och gissa vad? Ni var i er sovsal då.
// Alicia, Linn, Susan
", läste Sara upp ur brevet de just fått från deras tre "fiender".
"ahmen gud! som att de satt chip på våra sänghimlar! Jag menar hur skulle de kommit in i våran sovsal!"
"Lungna dig Sigrid!" skrattade Molly. "ingen i det här rummet skulle väll ändå tro på dem?"
"Hm. Men det där med att vi inte var där är inte så konstigt egentligen. Det skulle inte jag heller gå på", muttrade Sigrid.
"Jag har skrivit ett svar", sa plötsligt Lova, som suttit tyst hela tiden. "Hör:
Hej Alicia, Susan och Linn.
Det där med chip i våra sovsalar tror VI så mycket vi vill på. Och det vill säga inte alls. För ni skulle aldrig ens komma så långt som utanför dörren till uppehålls rummet.
// Lova, Molly, Sara, Sigrid
Ps. Vi skulle bli glada om ni slutade svara i framtiden, för vi vill gärna inte börja brevväxla med sådanna som ni."
Lova vek i hop brevet och skickade tillbaka ugglan till vart den kom från. De klev ner från de gula och svarta sängarna och gick ut genom deras mysiga sovsal. Sedan gick de till sin nästa lektion, alla i sina egna tankar.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

28 dec, 2012 19:05

Borttagen

Avatar


Awesome C:

Jag skriver kanske inatt, kanske senare ;P

28 dec, 2012 19:07

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


lumos1, sanna1324567: HELT AWESOME! ♥ Sikket bra sammarbete ni har! ♥

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

29 dec, 2012 12:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Petra Hyrrot:
lumos1, sanna1324567: HELT AWESOME! ♥ Sikket bra sammarbete ni har! ♥
Tack ♥

29 dec, 2012 12:47

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Petra Hyrrot:
lumos1, sanna1324567: HELT AWESOME! ♥ Sikket bra sammarbete ni har! ♥

tack söta du! glad jag blir

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

29 dec, 2012 14:11

Borttagen

Avatar


Kapitel 17 (Linn)

Linn skrattade när de fick tillbaka ugglan.
"Jaha, de var inte där i alla fall", konstaterade hon.
"Ska vi skicka ett illvrål?" frågade Alicia med en glimt i ögonen.
"Ja!" skrek Susan glatt. "Vänta, jag går och gör det."
Hon försvann ner i uppehållsrummet i ungefär en kvart. Sedan kom hon upp och visade triumferande upp ett kuvert.
"Du är ett geni Sus!" ropade Alicia glatt och applådderade.
Linn stämde in i applåderna och log.
"Vad kommer det att säga?" frågade Linn.
"Skrika, menar du väl?" flinade Susan. "Det kommer att hålla på i", hon tänkte en stund, "en halvtimme."
"Men vad kommer det säg... skrika då?" frågade Linn otåligt.
"Att vi vet att dem inte var där, att de är nollar, bla bla bla", mumlade Susan. "Kom så skickar vi det!"
Linn fäste brevet i ugglans ben och skickade ut den genom fönstret.
De tre flickarna skrattade så mycket att de ramlade ihop på de röda påslakanen på himmelsängarna.
"Jag kan se deras miner framför mig", flämtade Alicia genom skrattatackerna.

5 jan, 2013 15:12

Winny Geasley
Elev

Avatar


Åh, super♥! I'm love it! Undrar hur "motståndarna" kommer reagera? Och vad kommer Linn, Sus och Alicia få för hämnd, månne tro?

5 jan, 2013 23:28

Borttagen

Avatar


Jättebra! Ny läsare

9 jan, 2013 15:32

1 2 3 ... 8 9 10

Forum > Fanfiction > Hemligheten som avslöjades [SV]

Du får inte svara på den här tråden.