The star games
Forum > Fanfiction > The star games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Ni får byta om ni vill Nej tack, jag gillar att vara snabb, men skulle jag kunna vara så snabb så att personer inte kan se mig i 10 sek? :]
13 jun, 2012 22:48 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Millson Lovegood: Ni får byta om ni vill Nej tack, jag gillar att vara snabb, men skulle jag kunna vara så snabb så att personer inte kan se mig i 10 sek? :] Okej, du kan rivstarta i tio sek så snabbt antingen ser dig, men sen är du "bara" riktigt snabb
13 jun, 2012 22:51 |
|
HannaPanna
Elev |
13 jun, 2012 22:53 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Är det okej om du är med i typ Karlavagnen? Ingen har gått med där så det ser lite mobbat ut just nu haha?
13 jun, 2012 22:55 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Är det okej om du är med i typ Karlavagnen? Ingen har gått med där så det ser lite mobbat ut just nu haha? Javisst
13 jun, 2012 22:57 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Millson Lovegood: Är det okej om du är med i typ Karlavagnen? Ingen har gått med där så det ser lite mobbat ut just nu haha? Javisst Superkraft?
13 jun, 2012 22:59 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Millson Lovegood: Är det okej om du är med i typ Karlavagnen? Ingen har gått med där så det ser lite mobbat ut just nu haha? Javisst Superkraft? Ehm... Telekenisi typ!
13 jun, 2012 23:05 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av Miskel: Skrivet av Millson Lovegood: Ni får byta om ni vill Nej tack, jag gillar att vara snabb, men skulle jag kunna vara så snabb så att personer inte kan se mig i 10 sek? :] Okej, du kan rivstarta i tio sek så snabbt antingen ser dig, men sen är du "bara" riktigt snabb Okej
13 jun, 2012 23:09 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Millson Lovegood: Är det okej om du är med i typ Karlavagnen? Ingen har gått med där så det ser lite mobbat ut just nu haha? Javisst Superkraft? Ehm... Telekenisi typ! Det är det redan en som har, men det går bra ändå
14 jun, 2012 08:19 |
|
Hermia
Elev |
Kan jag vara med i Skorpionen Som superkraft vill jag kunna förvandla mig till vilket djur som helst, om det är okej
Once a MADling, always a MADling 14 jun, 2012 09:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen