Mitt liv som Chokladgroda
Forum > Fanfiction > Mitt liv som Chokladgroda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nice
7 okt, 2012 19:16 |
|
tove granger
Elev |
förlåt alla för att det tagit så himla lång tid men nu kommer nästa kapitel
kapitel:5 När jag äntligen vaknade ur min trollstavs ask så kände jag mej väldigt utviad. Men hur skulle jag ta mig ut? ånej vad skulle ja göra nu? Efter en timme eller en minut (jag kan inte klockan)kom det en skrynklig gammal man in i rummet. Han var lika ful som killen i kupen tyckte jag. Fast han hade inget h rött hår på huvudet. Han öppnade dörren och jag tog tillfället att smita ut. Som tur var det inte så mycket personer ute. när jag hade kommit ganska lång väg såg jag en röd hår människa. han såg nästan likadan ut som den i kupen fast lite större. han måste ha växt ganska mycket. Men det spelar ingen roll han ska ändå dö. eller kanske få ont i benet iallafall mwohahahaha. fast nu känner jag mig lite ondsint aja mowhahaha. nu är det din tur luna lovergood! vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 13 okt, 2012 19:46 |
|
-Patronus-
Elev |
13 okt, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
SUPER
13 okt, 2012 20:55 |
|
amanda1104
Elev |
AZUM!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 okt, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Super bra!!!!!
14 okt, 2012 08:14 |
|
Nevilleloo
Elev |
OMG, MÄRKTE ATT JAG INTE HADE BEVAKAT!!!!!!!
OCH MAN MÅSTE BARA BEVAKA DENNA! Spoiler:
Tryck här för att visa! 14 okt, 2012 08:20 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
ASBRA! NICE!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 14 okt, 2012 09:08 |
|
dobby10
Elev |
UNDRA HUR ROLIGT DET SKULLE VARA
Söker kort 14 okt, 2012 09:12 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: SUPER Skrivet av amanda1104: AZUM!!! Skrivet av Nevilleloo: OMG, MÄRKTE ATT JAG INTE HADE BEVAKAT!!!!!!! OCH MAN MÅSTE BARA BEVAKA DENNA! Skrivet av Petra Hyrrot: ASBRA! NICE! Skrivet av dobby10: UNDRA HUR ROLIGT DET SKULLE VARA Caps lock!? xD
14 okt, 2012 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen