Bästis testet.
Forum > Harry Potter > Bästis testet.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min bästis är tydligen Hermione. Stämmer faktiskt ganska bra. Tycker vi är lite lika som personer så det skulle säkert funka
27 dec, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
min bästis är harry potter
27 dec, 2012 19:46 |
|
Boba
Elev |
Min bästis är Harry.
27 dec, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen