Vad tycker ni om Mugglar portalen
Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag älskar sär skrivningar.
10 jul, 2012 19:58 |
|
harrypotter87
Elev |
10 jul, 2012 21:08 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Borde inte den här ligga i Mugglarportalen forumet? Men ja, ja. Mugglarportalen är ett av världens underverk!
10 jul, 2012 21:12 |
|
MystiqueRed
Elev |
tycker att profilbilderna borde vara större på våra profiler... man kan ju knappt se varandra :s
10 jul, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att mugglis äger
10 jul, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
utan mugglis skulle jag inte få ut allt om Harry Potter på samma set, så jag tycker att muglis är bäst i hela världen (förutom mig då
10 jul, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cailine: Och du är inte otrevlig när du säger att mugglis har en billig layout, när den egentligen inte är billig, utan ska vara såhär? Skrivet av Borttagen: Jag är faktiskt inte otrevlig bara för att jag använder denna Det sa jag inte? Du var otrevlig på grund av texten, inte smilies? 11 jul, 2012 08:40 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Mugglis äger!!!!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 11 jul, 2012 10:18 |
|
Ladusvalan
Elev |
Det är en väldigt trevlig hemsida, där man kan diskutera en hel del intressanta ämnen. Dessutom finns det ganska mycket att göra; t.ex. duellklubben, hänga Harry och drakskötsel att det är svårt att tröttna på den, som man (iaf jag) brukar tröttna på andra hemsidor.
11 jul, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Det verkar kul
11 jul, 2012 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen