Harrys vuxenliv börjar efter striden (sv)
Forum > Fanfiction > Harrys vuxenliv börjar efter striden (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Simonlack: Ja vad roligt! Hihih jag l'ste igenom mitt senaste kapitel och t'nkte att jag borde forts'tta Som jag har längtat! ♥ 26 jun, 2011 12:48 |
|
Simonlack
Elev |
Jag hade t'nkt skriva 2 kapitel idag och det f;rsta ska handla om ngon annan en harry, ron och Hermione och om ni har ngot enskemol so far ni garna saga det
ps hoppas ni farstar man kan inte anvanda dem 3 sista bokstavarna pa nagot kanstigt vis Lily and James one of the cutest couple of time! 26 jun, 2011 12:52 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Simonlack: Jag hade t'nkt skriva 2 kapitel idag och det f;rsta ska handla om ngon annan en harry, ron och Hermione och om ni har ngot enskemol so far ni garna saga det ps hoppas ni farstar man kan inte anvanda dem 3 sista bokstavarna pa nagot kanstigt vis Ingen aning.... Kanske Ginny, Neville eller Luna? Ja, vi förstår ♥ 26 jun, 2011 12:54 |
|
Simonlack
Elev |
Hhmm i have got a very funny idea thanks to you know i am gonna write about all three but in diffrent chapters and im gonna put in Kingsley because Harry is gonna get a job, and they are gonna do a makeover in May to January
almost soon i am gonna close my computer and see if our families computer work then Lily and James one of the cutest couple of time! 26 jun, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Snälla skriv mer (En sak bara när dom skulle laga slottet så sa proffesor McGongall Miss delacure (Stavning?) men nu när hon har gift sig me bill så är hon mrs Weasely
26 jun, 2011 13:05 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Simonlack: Okej Hhmm i have got a very funny idea thanks to you know i am gonna write about all three but in diffrent chapters and im gonna put in Kingsley because Harry is gonna get a job, and they are gonna do a makeover in May to January almost soon i am gonna close my computer and see if our families computer work then ♥ 26 jun, 2011 13:08 |
|
Simonlack
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snälla skriv mer (En sak bara när dom skulle laga slottet så sa proffesor McGongall Miss delacure (Stavning?) men nu när hon har gift sig me bill så är hon mrs Weasely oh tack tankte inte pa det edit andrat och klart nu star det Miss Delacour Weasley annars skulle man inte fatta Lily and James one of the cutest couple of time! 26 jun, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
kanshe mrs D Weasley
26 jun, 2011 13:23 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Borttagen: NEJ DÅ TROR MAN ATT HON HETER NÅGOT PÅ D I FÖRNAMN kanshe mrs D Weasley "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 26 jun, 2011 13:32 |
|
Borttagen
|
Kanshe Mrs Fleur Weasley
26 jun, 2011 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen