Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 8 9 10 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av MatteSweet:
Super bra!!!!


Tack, senare idag så kommer det mer, jag har inte hunnit skriva eftersom jag var på klassresa på Gröna lund igår.

6 jun, 2012 12:45

Majis
Elev

Avatar


^
Okej Kul!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

6 jun, 2012 13:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
^
Okej Kul!


Ja, det var jävligt kul åkte blå tåget 7 gånger ( spöktåget) och jag tyckte inte det var läskigt nån av gångerna

6 jun, 2012 13:25

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Okej Kul!


Ja, det var jävligt kul åkte blå tåget 7 gånger ( spöktåget) och jag tyckte inte det var läskigt nån av gångerna

Jag är inte så förtjust i spöktåg så jag har inte åkt blå tåget, fast jag har bara varit på Gröna Lund en gång

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

6 jun, 2012 13:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Okej Kul!


Ja, det var jävligt kul åkte blå tåget 7 gånger ( spöktåget) och jag tyckte inte det var läskigt nån av gångerna

Jag är inte så förtjust i spöktåg så jag har inte åkt blå tåget, fast jag har bara varit på Gröna Lund en gång


ok, jag åkte trå berodalbannan twister också det gick ganska fort men ändå inte. Också vann jag nått form av gamboy spel på ett stället där man kunde vinna olika saker

6 jun, 2012 13:41

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Okej Kul!


Ja, det var jävligt kul åkte blå tåget 7 gånger ( spöktåget) och jag tyckte inte det var läskigt nån av gångerna

Jag är inte så förtjust i spöktåg så jag har inte åkt blå tåget, fast jag har bara varit på Gröna Lund en gång


ok, jag åkte trå berodalbannan twister också det gick ganska fort men ändå inte. Också vann jag nått form av gamboy spel på ett stället där man kunde vinna olika saker

Hehe, okej Vad rolig! Jag minns att när jag var där så vann jag en två kilos choklad På första försöket!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

6 jun, 2012 13:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Okej Kul!


Ja, det var jävligt kul åkte blå tåget 7 gånger ( spöktåget) och jag tyckte inte det var läskigt nån av gångerna

Jag är inte så förtjust i spöktåg så jag har inte åkt blå tåget, fast jag har bara varit på Gröna Lund en gång


ok, jag åkte trå berodalbannan twister också det gick ganska fort men ändå inte. Också vann jag nått form av gamboy spel på ett stället där man kunde vinna olika saker

Hehe, okej Vad rolig! Jag minns att när jag var där så vann jag en två kilos choklad På första försöket!


Roligt att du också har vunnit nån gång. ja det var verkligen roligt

6 jun, 2012 13:45

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Okej Kul!


Ja, det var jävligt kul åkte blå tåget 7 gånger ( spöktåget) och jag tyckte inte det var läskigt nån av gångerna

Jag är inte så förtjust i spöktåg så jag har inte åkt blå tåget, fast jag har bara varit på Gröna Lund en gång


ok, jag åkte trå berodalbannan twister också det gick ganska fort men ändå inte. Också vann jag nått form av gamboy spel på ett stället där man kunde vinna olika saker

Hehe, okej Vad rolig! Jag minns att när jag var där så vann jag en två kilos choklad På första försöket!


Roligt att du också har vunnit nån gång. ja det var verkligen roligt

Förstår det

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

6 jun, 2012 13:46

Borttagen

Avatar


Sorry för att jag inte skrev i onsdag men det blev bara så……
I alla fall nu kommer det mer.

Kapitel 14
När Natarza har kommit in i Slytherins sällskapsrum så sitter Nicole i en soffa och skriver på ett rosa papper.
- Vad skriver du för nåt?, frågar Natarza.
- Uppsats, säger Nicole nervöst.
- På ett rosa papper?, föresten så har vi inga läxor vad jag vet, säger Natarza.
- Men du ska väl skita i vad jag gör!, skriker Nicole.
- Jamen du då, du dyker upp som gubben i lådan överallt, du lämnar mig inte ens ifred på toan!, skriker Natarza.
Då reser sig Nicole snabbt upp och tar med sig sitt rosa papper och penna och går in i flickornas sovsal.
Natarza hann sen en glimt av vad som var på pappret, Natarza tyckte att det såg ut som små hjärtan där det stod Draco i.
Men så kan det ju inte vara, tänker Natarza och glömmer snabbt bort den tanken.
När det börjar mörkna ute så bestämmer sig Natarza för att gå och lägga sig.
När hon kommer upp i sovsalen så har Nicole redan lagt sig.
Natarza skyndar sig att klä av sig och sätta på sig nattlinnet, sedan lägger hon sig under täcket och somnar nästan på en gång.


Nästa morgon så har både Nicole och Natarza glömt bort det lila “grälet” dom hade haft kvällen innan.
Dom går ner tillsammans till frukosten, Natarza undviker att möta Tommys blick när hon sätter sig vid slytherinbordet, hon vill ju inte att Nicole ska få syn på det.
Som vanligt så sitter redan Draco med Crabbe och Goyle vid slytherinbordet.
- Draco, vet du vad?, säger Nicole.
- Nej, säger Draco nonchalant.
- Jag har kallat Tommy för smutskalle, säger Nicole upphetsat.
- Jaha, han är ju det, säger Draco.
- Och kallat Ron för Weasley, säger Nicole upphetsat.
- Han heter Vesslan, säger Draco.
- Jaha…., säger Nicole osäkert.



Blev inte så bra men jag har inte så mycket tid, kommer bli längre kapitel när sommarlovet börjar

8 jun, 2012 17:36

MatteSweet
Elev

Avatar


As-bra!!! xD

Skicka gärna en uggla ;)

8 jun, 2012 20:11

1 2 3 ... 8 9 10 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.