vem är din bästis
Forum > Off Topic > vem är din bästis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min vän Amal♥ She is ... wonderful, simply!♥
8 aug, 2012 12:16 |
|
Borttagen
|
Majen00 och Elina. Vissa räknar inte Elina som min bästis eftersom att hon är min kusin, men jag gör det!
8 aug, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Här på mugglis har jag ingen men mina kompisar Erika och Julia är väldigt nära vänner till mig
8 aug, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Mina medryttarhästar ^^
10 aug, 2012 10:22 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Min bästa vän är Liv_Weasley!♥
Liv du är min bästa vän 4-ever! Jag älskar verkligen dig och dina ugglor och att du alltid är så posetiv och glad.Jag är så lyckligt lottad som har dig som syster!♥ Du har en stor plats i mig hjärta och kommer fortsätta ha det även om jag dör. Kommer aldrig glömma dig! Du är bäst!♥♥ ![]()
13 aug, 2015 17:27 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Min bästa vän är Liv_Weasley!♥ Liv du är min bästa vän 4-ever! Jag älskar verkligen dig och dina ugglor och att du alltid är så posetiv och glad.Jag är så lyckligt lottad som har dig som syster!♥ Du har en stor plats i mig hjärta och kommer fortsätta ha det även om jag dör. Kommer aldrig glömma dig! Du är bäst!♥♥ Nej vad gulligt. ÅH TACK♥♥♥ Älskar dig så mycket!♥ Så glad som har dig. Du är bättre än bäst! Taggar dig också. Jessica Lawiise Kram ♥ 13 aug, 2015 17:36 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Jessica Lawiise: Min bästa vän är Liv_Weasley!♥ Liv du är min bästa vän 4-ever! Jag älskar verkligen dig och dina ugglor och att du alltid är så posetiv och glad.Jag är så lyckligt lottad som har dig som syster!♥ Du har en stor plats i mig hjärta och kommer fortsätta ha det även om jag dör. Kommer aldrig glömma dig! Du är bäst!♥♥ Nej vad gulligt. ÅH TACK♥♥♥ Älskar dig så mycket!♥ Så glad som har dig. Du är bättre än bäst! Taggar dig också. Jessica Lawiise Kram ♥ Systrar föralltid? ![]()
13 aug, 2015 17:38 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av Jessica Lawiise: Min bästa vän är Liv_Weasley!♥ Liv du är min bästa vän 4-ever! Jag älskar verkligen dig och dina ugglor och att du alltid är så posetiv och glad.Jag är så lyckligt lottad som har dig som syster!♥ Du har en stor plats i mig hjärta och kommer fortsätta ha det även om jag dör. Kommer aldrig glömma dig! Du är bäst!♥♥ Nej vad gulligt. ÅH TACK♥♥♥ Älskar dig så mycket!♥ Så glad som har dig. Du är bättre än bäst! Taggar dig också. Jessica Lawiise Kram ♥ Systrar föralltid? Yeess! ♥ 13 aug, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag har inga bästisar, var lääänge sen jag hade det.
Men vänner har jag! 13 aug, 2015 23:16 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Oskar heter han! Har dock inte mugglis!
22 aug, 2015 13:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Liv du är min bästa vän 4-ever! Jag älskar verkligen dig och dina ugglor och att du alltid är så posetiv och glad.

Mugglarportalen