Det STORA superhjälte testet!
Forum > Off Topic > Det STORA superhjälte testet!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Kattkvinnan 100%
Robin 80% Batman 79% Spindelmannen 74% Stålmannen 71% Wolverine 71% Hellboy 50% Fantomen 25% Hulken 0% Jaha, jag är lätt katt-kvinnan... Hälften hell-boy. Yes, no Hulk! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 26 jun, 2012 18:55 |
|
Deathless
Elev |
Jag är fantomen 0.o
Fantomen 75% Kattkvinnan 63% Stålmannen 50% Wolverine 50% Robin 50% Batman 48% Spindelmannen 42% Hellboy 0% Hulken 0%
26 jun, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Kattkvinnan 88%
Wolverine 79% Hellboy 50% Stålmannen 49% 26 jun, 2012 19:39
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-21 kl. 21:59
|
|
LolFeelings
Elev |
Kattkvinnan 75%
Hellboy 75% Stålmannen 63% Wolverine 54% Batman 39% Robin 35% Spindelmannen 33% Hulken 0% Fantomen 0% What? Kattkvinnan och Hellboy? Vad är det för namn? Jag svär på att de är onda.
26 jun, 2012 20:28 |
|
Celebikai
Elev |
Kattkvinnan 75% Batman 66% Stålmannen 55% Spindelmannen 51% Hellboy 50% Fantomen 25% Robin 25% Wolverine 17% Hulken 0% Mjau. ![]()
26 jun, 2012 20:38 |
|
scarhead
Lärare |
26 jun, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Kattkvinnan: 38%.
Stålmannen: 37%. Spindelmannen: 15%. Wolverine: 8%. Batman: 7%. Jaha, jag är tydlingen lik Kattkvinnan (vem är det?) 26 jun, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Stålmannen -------------------------------------------------------------------------------- 61% Wolverine -------------------------------------------------------------------------------- 58% Batman -------------------------------------------------------------------------------- 50% Hellboy -------------------------------------------------------------------------------- 50% Spindelmannen -------------------------------------------------------------------------------- 38% Robin -------------------------------------------------------------------------------- 25% Fantomen -------------------------------------------------------------------------------- 25% Kattkvinnan -------------------------------------------------------------------------------- 25% Hulken -------------------------------------------------------------------------------- 0% 26 jun, 2012 21:05 |
|
Lurad
Elev |
Jaaaag bleeeev:
Kattkvinnan 88% Wolverine 63% Stålmannen 62% Robin 60% Batman 57% Spindelmannen 51% Hulken 0% Hellboy 0% Fantomen 0% Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 27 jun, 2012 02:25 |
|
Dreaner
Elev |
Enligt det här testet blev jag Robin. Men jag kräver mer än bara Robin. Vilken Robin? Dick Grayson? Jason Todd? Tim Drake? Stephanie Brown? Damian Wayne?
Värdelöst. Det här kunde varit en bra signatur. Det här kunde varit en bättre signatur.
27 jun, 2012 06:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen