Vilken är eran patronus?
Forum > Harry Potter > Vilken är eran patronus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mr_Trink
Elev |
9 jul, 2012 11:18 |
|
Magda
Elev |
13 jul, 2012 17:19 |
|
Victoire Weasly
Elev |
13 jul, 2012 17:24 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
En Antilop tror jag
EXPECTO PATRONUM! P.S: Kul idé 13 jul, 2012 17:52 |
|
LucyMalfoy
Elev |
En varg en stor en
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 14 jul, 2012 15:40 |
|
evut
Elev |
Alltså, jag har funderat på det här hur länge som helst men aldrig kommit fram till något... möjligen en hare. (samma som Luna)
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
14 jul, 2012 15:45 |
|
hyperion
Elev |
Räv. Och det roliga är att jag såg på tumblr en person som hade analyserat olika djur som patronusar (liksom, väldigt psykologisk osv), och de som har räv som patronus är oftast sorterade i Slytherin och född i Vågens tecken. That's me. Och resten av den beskrivningen passade också väldigt bra in på mig.
Kommer seriöst gråta lite om man får göra patronus test på pottermore, och jag inte får räv. Identifierar mig nästan lika mycket med det djuret som jag gör med mitt elevhem ju. ![]()
14 jul, 2012 16:11 |
|
BlondaHermione
Elev |
14 jul, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Elefant tror jag...
14 jul, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
En häst tror jag
14 jul, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen