HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lissie Loppy
Elev |
7 sep, 2012 17:18 |
|
rosea
Elev |
Vet redan alla norska namn, är från norge så har lät både böcerna på svenska och norska! :-)
TEBAKS IGEN 8 sep, 2012 09:07 |
|
viktor
Elev |
Ha ha jag tror jag snart dör av skratt
8 sep, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
ooooooookeeeeyy normala namn
8 sep, 2012 10:51 |
|
Miss_E
Elev |
8 sep, 2012 11:06 |
|
Halfbloodprince
Elev |
8 sep, 2012 11:06 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Haha ni borde se dem på finska de är helt konstiga!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 8 sep, 2012 11:35 |
|
Solkatten
Elev |
Helga Håsblås. HAHAHA. Gulla Wiltersen? Wtf. Hittar de bara på nya namn eller vadå? O.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 11:36 |
|
lusianna
Elev |
det vgisste jag inte
Lusianna 8 sep, 2012 12:34 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Så jävla dåligt att översätta namn sådär, enligt mig.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 8 sep, 2012 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen