Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känner mig som en blandning av Snape , Mcgonagall , Neville och Molly Weasley
5 aug, 2012 09:25 |
|
Rawenclaw98
Elev |
5 aug, 2012 15:06 |
|
Mick-Mi
Elev |
Jag känner mig som Severus.
Mobbad, utanför, hatad och udda, men som trots sina misstag står ut med vad som helst för kärleken.
5 aug, 2012 15:21 |
|
madeleinegranger
Elev |
5 aug, 2012 18:44 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
5 aug, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Harry! Verkligen Harry..
5 aug, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Draco
6 aug, 2012 15:13 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
6 aug, 2012 15:21 |
|
annawpotter
Elev |
7 aug, 2012 00:24 |
|
Borttagen
|
Lite som Lupin för tillfället.
Har två helt underbara vänner som alltid hjälper mig genom allt. Vad än problemet är. 7 aug, 2012 00:29 |
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen