Hämligheter och familge hemlighetre
Forum > Fanfiction > Hämligheter och familge hemlighetre
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Alltså jag tål att det är stavfel, men jag känner en kille som heter Bill så jag kunde inte stå ut med att det stod "bill" hela tiden istället för "bil" xD Förlåt, men han har jag känt i evigheter så det känns bara konstigt att läsa hans namn när det ska var en bil... Så det var jag bara tvungen att påpeka, inget illa menat men ändå... Det kan du tänka på nästa gång
Och så är det "skjutsen" istället för "kusen" och "skjutsa" istället för "studsa". Men varför kunde de inte bara lämna in bilen hos en reparatör? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 jun, 2012 12:24 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Alltså jag tål att det är stavfel, men jag känner en kille som heter Bill så jag kunde inte stå ut med att det stod "bill" hela tiden istället för "bil" xD Förlåt, men han har jag känt i evigheter så det känns bara konstigt att läsa hans namn när det ska var en bil... Så det var jag bara tvungen att påpeka, inget illa menat men ändå... Det kan du tänka på nästa gång Och så är det "skjutsen" istället för "kusen" och "skjutsa" istället för "studsa". Men varför kunde de inte bara lämna in bilen hos en reparatör? Alla stavfelen kan bero på att jag har lite sträsit i dag ska i väg om några timmar. Att dom inte lämnade in bilen var för jag inte kom på det just när jag skrev kapitlet 25 jun, 2012 12:56 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Alltså jag tål att det är stavfel, men jag känner en kille som heter Bill så jag kunde inte stå ut med att det stod "bill" hela tiden istället för "bil" xD Förlåt, men han har jag känt i evigheter så det känns bara konstigt att läsa hans namn när det ska var en bil... Så det var jag bara tvungen att påpeka, inget illa menat men ändå... Det kan du tänka på nästa gång Och så är det "skjutsen" istället för "kusen" och "skjutsa" istället för "studsa". Men varför kunde de inte bara lämna in bilen hos en reparatör? Alla stavfelen kan bero på att jag har lite sträsit i dag ska i väg om några timmar. Att dom inte lämnade in bilen var för jag inte kom på det just när jag skrev kapitlet Ja, jag förstår om du kanske ha det lite stressigt och att det blir stavfel. Jag brukar oftast inte bry mig om stavfel, men bara för jag känner en som heter Bill så kunde jag inte låta bli att nämna det xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 jun, 2012 12:58 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Alltså jag tål att det är stavfel, men jag känner en kille som heter Bill så jag kunde inte stå ut med att det stod "bill" hela tiden istället för "bil" xD Förlåt, men han har jag känt i evigheter så det känns bara konstigt att läsa hans namn när det ska var en bil... Så det var jag bara tvungen att påpeka, inget illa menat men ändå... Det kan du tänka på nästa gång Och så är det "skjutsen" istället för "kusen" och "skjutsa" istället för "studsa". Men varför kunde de inte bara lämna in bilen hos en reparatör? Alla stavfelen kan bero på att jag har lite sträsit i dag ska i väg om några timmar. Att dom inte lämnade in bilen var för jag inte kom på det just när jag skrev kapitlet Ja, jag förstår om du kanske ha det lite stressigt och att det blir stavfel. Jag brukar oftast inte bry mig om stavfel, men bara för jag känner en som heter Bill så kunde jag inte låta bli att nämna det xD Ja, det för står jag 25 jun, 2012 13:00 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Alltså jag tål att det är stavfel, men jag känner en kille som heter Bill så jag kunde inte stå ut med att det stod "bill" hela tiden istället för "bil" xD Förlåt, men han har jag känt i evigheter så det känns bara konstigt att läsa hans namn när det ska var en bil... Så det var jag bara tvungen att påpeka, inget illa menat men ändå... Det kan du tänka på nästa gång Och så är det "skjutsen" istället för "kusen" och "skjutsa" istället för "studsa". Men varför kunde de inte bara lämna in bilen hos en reparatör? Alla stavfelen kan bero på att jag har lite sträsit i dag ska i väg om några timmar. Att dom inte lämnade in bilen var för jag inte kom på det just när jag skrev kapitlet Ja, jag förstår om du kanske ha det lite stressigt och att det blir stavfel. Jag brukar oftast inte bry mig om stavfel, men bara för jag känner en som heter Bill så kunde jag inte låta bli att nämna det xD Ja, det för står jag Ingen orsak! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 25 jun, 2012 13:00 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 jun, 2012 18:50 |
|
Lida
Elev |
Jag ber verkligen om ursäkt för fördröjningen av detta kapitlet men jag har haft mycket att
göra inte haft mycket tid till att skriva och sedan har jag haft lite hjärnsläpp så jag har inte kommit på något men nu kommer det ett kapitel det kanske är lite tråkigt. Kapitel 19 Den sista veckan så tyckte Emmett att jag behövde lite träning så han försökte lära mig några knep men det gick så där och när man var på stationen så hände det knappt någonting kanske en enstaka trafik olycka eller något annat men annars var det lugnt, men depå fredagen två dagar innan jag skulle åka hem så fick man en liten överraskning när man kom på morgonen så fick man ett varmt välkomnande och en finn middag. Jag. Jag stannade på upp farten och gick in och gick mott köket och tog en frukt och sedan fortsatte jag mot mitt rum för att börja packa lite smått. På lördagen hände inte så mycket, framåt kvällen gick jag upp för att packa det sista, framåt tio tiden knakade det på dörren. “ Kom in” ropade jag för att överösta musiken lite “ Behöver du ….” men längre han inte Alice fören hon fick två böcker rakt i ansiktet “ Oj, flått Alice” sa jag “ Nej, det gör ingen ting men jag ser att du inte behöver någon hjälp” “ Nej det behöver jag inte för jag använder Alicoto förtrollningen” “ Ja, jag förstår det” sa Alice och sedan gick hon. På söndags morgonen ringde klockan vid åtta och jag steg upp och tog ner min väska i hallen och när jag kom halvvägs upp i trappan stoppade Emmett mig och drog ut mig till en stor sen för att köra arm brytningen som jag hade lovat honom en vecka innan, fast den här gongen lätt jag honom vina “ Du lätt mig vina??” frågade han när vi gick till baks mott huset “ Ja, det gjorde jag” sa jag. När klockan nästan var nio så var jag utanför Forks och på vägg hem. Det var det kapitlet kanske lite tråkigt men kom inte på någåt betre 13 jul, 2012 13:36 |
|
amanda1104
Elev |
BRA!!!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jul, 2012 13:39 |
|
Lida
Elev |
Här kommer nästa kapitel hoppas ni tycker om det Kapitel 20 Jessika Varför svarade Rosalinda inte när jag ringde jag hade ringt max fem gånger men bara kopplats till telefonsvararen så till slut ringde jag hem till henne. “ Hej, mer Jonness, jag undrar om Rosalinda har kommit hem en??” “ Nej det har hon inte, varför undrar du???” frågade mer Jonness. “ Hon svarar inte i sin telefon” sa jag “ Hon kanske ha satt den på ljud löst och sedan la den i väskan” “ Ja, det kan hon kanske ha gjort, hejdå” sedan la jag på och jag skulle ju träffa Rosalinda i skolan på måndag. Jag hade kört hela dagen och stannat några gånger för att tanka och att köpa något att äta och äntligen var det bara knappt en mil kvar innan jag var hemma, tio minuter senare så kom det ut två killar mitt på vägen och jag fick panik bromsa. “ Hur gick det??” frågade jag när jag hade klivit ur bilen och så såg jag att det var Jacob Wingston och Alexander Jonsson. “ Ja, det gick bra Rosalinda” sa Alexander och så gick dom till väg kanten och jag satte mig i bilen för att fortsätta köra. En halvtimme senare var jag hemma och jag tog ut mina väskor och gick in, när jag kom in så om famnade Joyce mig och sedan fortsatte jag upp för trappan och in till mitt rum och sedan gick jag ner där matten var fram plockad. “ När kommer Tom hem” frågade jag. “ Han kommer snart men vi kan börja äta” sa Joyce. En halvtimme senare kom Tom hem. “ Hej älskling” sa Tom och gav Joyce en kyss på kinden “ du Rosalinda får jag prata med dig i en rum?” sa Tom och nickade mot vardags rummet. “ Ja, vist” sa jag och gick in till vardags rummet. “ Jag vit inte men det som hende i Forks …” “ Ja, vad är det med det?” sa jag. “ Jag vill bara ha lite koll på dig…” Längre han inte fören jag av bröt honom “ Så tänker ge mig ute gångs för bjud i en vecka bara för att hålla lite kål på mig??” sa jag “ Ja, ungefär så där” Några minuter senare gick vi till baks till köket. “ Du Rosalinda Jessika ringde för ungefär en timme sedan och hon sa att hon inte nåde dig på din mobil” “ Ja, nu är det så att jag glömde min mobil i Forks” sa jag. “ så får vi hoppas att dom kommer över med den då” sa Tom. Lite senare gick jag upp för att packa upp alla mina saker och sedan lägga ner alla saker jag skulle behöva nästa dag. Väcka klockan ringde 07.00 så jag stängde av den och somnade om och tio minuter senare vaknade jag av att Joyce knakade på min dörr och jag sprang upp och gjorde i åring mej och sedan gick jag ner för att ta en maka, när jag kollade ut genom fönstret så stod bara Joyce bill på upp farten. “ Vad är min bil?” frågade jag “ Troy kom och hemstaden vid halv sju” sa hon “ Kan du skjutsa mig till skolan då?” frågade jag men tyvärr så funkade inte hennes bill “ men du kan väll gå?” frågade Joyce “ JA, men jag hinner inte men jag kan väll ta min skejtboard?” sa jag medan jag gick ut i hallen för att hämta skejboarden “ Bara du har hjälm så få du ta dem” sa Joyce “ Jaja, jag ska ha hjälm på mig” sa jag. Fem minuter senare var jag på vägg och jag hade bara en kvart på mig till att Lesonen skulle började och jag hade en mil till skolan. När det var fem minuter kvar sprang jag in i skolan och mott seckteriattet för att få till baks min skåps nyckel. “ hej Rosalinda” sa damen som satt bakom disken “ Hej…. Mer Miclak, jag… skulle ta…. och hämta…. min nyckel” sa jag mellan andedragen. “ Här har du din nyckel” sa mer Miclak och jag sprang till mitt skåp och slängde in alla mina saker och sedan sprang jag till rum 501 där vi hade en genom gång om vad som skulle hända under veckan och andra saker, när jag kom fram till dörren knakade jag på den tills jag hörde någon säga kom in, så jag öppnade dörren och gick fram till miss Renon som hälsade mig välkommen till baks och när jag vände mig om för att gå till bänken som stod längst ner så satt en person som jag aldrig skulle kunna tro skulle sitta bredvid min plats eller ens vara här. Det var de kapitlet hoppas att ni tyckte om det 17 jul, 2012 11:20 |
|
amanda1104
Elev |
Superbra!!! Vem var det...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jul, 2012 11:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen