Du och jag mot världen - Draco ♥ Emelie.
Forum > Fanfiction > Du och jag mot världen - Draco ♥ Emelie.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corriiz
Elev |
Kapitel 23 - ''INget namn på kapitlet''
∂σηє ιѕ ∂σηє-∂яαcσ Jag ångrar inte att vi gjort det. Jag älskar henne och det kommer jag alltid göra. Jag var på väg till försvar mot svartkonst när jag såg Crabbe och Goyle. Jag gick till dom. ´´Hej´´ Sa jag och flinade. ´´Hej.. Vi måste gå och..´´ ´´Nää nää!´´ Jag grep tag i deras uniform. ´´OM ni undviker mig så!´´ Jag knöt näven. Dom sprang iväg. Jag såg Emelie. Jag sprang till henne. Hon gömde sig. ´´Titta inte på mig!´´ Flämtade hon. ´´Vadå?´´ Jag log. Då visade hon det. Hon hade en ny tatuering, den hade jag sett förut men jag såg inte vad det liknade. Det var svarta vingar. ´´Hon snyftade. Jag kysste henne. ´´Jag ångrar inte vad vi gjorde..´´ Sa jag. ´´Inte jag heller.´´ Hon log. ´´Du och jag förevigt va?´´ SA jag. Hon nickade. Mera kommer har bråttom ;()D ![]()
31 mar, 2012 20:01 |
|
Marsku
Elev |
Meeraa ♥ ♥
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 31 mar, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Superbra!!!!! MERA!
1 apr, 2012 10:38 |
|
Corriiz
Elev |
Kapitel 24 - Meddelandet
ı шσυʟɔ тακε α ɢυп αпɔ ƨнσт мч ƨεʟғ-εмεʟıε Jag stod stilla. Det sved på min hand. När jag kollade på handen visades en ny tatuering. Det stod som ett brev: ɔυ κσммεя αʟʟтıɔ тıʟʟнöяα мıɢ Jag hoppade till. Så Krewon existerade? Jag gick runt i rummet och letade efter nått vasst. Jag hittade inget så jag använde min trollstav. ´´Membier´´ Mumlade jag. Jag fick snabbt ett stort färskt sår. Blod rann. Jag stönade av smärtan. ´´Gör inte så hära mot oss!´´ Hörde jag Krewon säga. Jag flämtade. Jag sa det flera gånger på olika ställen. Jag skrek ibland. Ibland skrek Krewon. ´´Ssskaada intee miin faaar´´ Väste nått. Jag vände mig om och fick syn på en gigantisk fågel. en korp. Det shade mänskliga fötter och armar. ´´Crucio!´´ Skrek jag. Fågeln reagerade inte. ´´Sssssluutaa´´ Väste den. Den flaxade iväg. Jag stod ned på knä. Mera kommer ![]()
1 apr, 2012 11:02 |
|
Marsku
Elev |
Meerraa
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 1 apr, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Awsomebra!!!
1 apr, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Åzum!
1 apr, 2012 13:42 |
|
96hpevanescence
Elev |
1 apr, 2012 20:33 |
|
Corriiz
Elev |
7 apr, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Meeeeeer
7 apr, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen