Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag var bara med i början, sedan drog jag på mello och efterfesten... känner mig lite dissande

12 mar, 2012 13:57

Hannah A
Elev

Avatar


Skrivet av Dementoren:
jag hade sorteringshatten på mig.
Om nån ville veta
haha tror ingen missade dih xD

it's our choices, that show what we truly are, far more than our abilities. ~Albus Dumbledore https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages4.wikia.nocookie.net%2F__cb20120409123514%2Fthehungergames%2Fimages%2F2%2F2c%2FThe-hunger-

12 mar, 2012 16:43

jessipotter
Elev

Avatar


Skrivet av Hannah A:
Skrivet av Dementoren:
jag hade sorteringshatten på mig.
Om nån ville veta


Aha ! haha va det du ?!

Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV]

12 mar, 2012 16:46

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Margaret:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Jo, jag skulle gärna vilja veta vilka jag träffade på mugglisträffen och potterpartyt.
Så jag skulle bli väldigt glad om alla som var med ville säga det i denna tråd.
För er som undrar var jag hon som sprang omkring och frågade vad alla heter på mugglis.

EDIT:

Margret


Margaret *

Var det du som hade listan som man fick skriva på? Det kan säkert vara jag som skrivit namnet fel, haha. Inte för att det spelar så stor roll.

Tror jag pratade med dig lite snabbt.

Ja det var jag
Och jag har fixat så gott jag kan nu ;P

12 mar, 2012 17:35

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag var bara med i början, sedan drog jag på mello och efterfesten... känner mig lite dissande


nej, sånt kan man inte missa. Men jag var med dig. Jag hade skylt på bröstet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

12 mar, 2012 17:55

Fredrick
Elev

Avatar


jag kom... eller? jo då, fast....

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

12 mar, 2012 18:04

Magiska mugglaren
Elev

Avatar


^kom du eller inte? och var var du? undrar om jag träffade dig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

12 mar, 2012 18:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag var bara med i början, sedan drog jag på mello och efterfesten... känner mig lite dissande


Jag såg dig på gärdet men hann inte gå fram till dig, nästa gång ska jag det XD

12 mar, 2012 18:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag var bara med i början, sedan drog jag på mello och efterfesten... känner mig lite dissande


Jag såg dig på gärdet men hann inte gå fram till dig, nästa gång ska jag det XD


Erkänn, du vågade inte. Haha

12 mar, 2012 18:27

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Jag var på både Mugglisträffen och Potterpartyt

~MY TUMBLR~

12 mar, 2012 18:30

1 2 3 ... 8 9 10 ... 12 13 14

Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

Du får inte svara på den här tråden.