Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KaylaKimonoBear
Elev |
Luna och Draco :3 och Dobby 8D
varför var jag så beroende av aberfoth 15 jan, 2011 08:58 |
|
Ametcitra
Elev |
Peeves
What came first; the Fenix or the flame? 15 jan, 2011 09:09 |
|
OliviaGranger
Elev |
Hagrid.
♥ Hagrid♥ 15 jan, 2011 09:59 |
|
Heonp.
Elev |
Luna låter så himla fint. ♥
"what the hell is a hufflepuff?" 15 jan, 2011 11:12 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Lupin, älskar jag bara!
Visste ni att namnet Lupin kommer från latiska ordet Lupus som betyder varg? ![]() 15 jan, 2011 11:29 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Hillevi Claw: Lupin, älskar jag bara! Visste ni att namnet Lupin kommer från latiska ordet Lupus som betyder varg? Jao. Jag gillar Remus. Lägger till och med in "Remus" mellan "Sora" och "Tanaka" på vissa sidor och sånt, när "soratanaka" inte fungerar. HAHAHA! Han är den tuffaste varulven ju! Sliter Jacob Black i stycken. ♥ Tycker det vore coolt om det kom fram att Remus hade en bror, med tanke på var namnet Remus kommer ifrån. Och förknippas inte namnet "Remus" med "måne". Månvarg. Nice. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 16:00 |
|
Soz
Elev |
Fleur, jag bar älskar det namnet. De betyder Blomma på Franska´....
Sherlockian, Whovian etc. 15 jan, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Millicent, det låter så fint när man säger det
15 jan, 2011 16:34 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
siiiiiriuuuus >
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 15 jan, 2011 18:06 |
|
ikka
Elev |
Skrev här tidigare, men har kommit på fler. Andromeda, Emmeline och Lavender.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
15 jan, 2011 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen