Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorittnamn i böckerna

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

1 2 3 ... 8 9 10 ... 14 15 16
Användare Inlägg
KaylaKimonoBear
Elev

Avatar


Luna och Draco :3 och Dobby 8D

varför var jag så beroende av aberfoth

15 jan, 2011 08:58

Ametcitra
Elev

Avatar


Peeves

What came first; the Fenix or the flame?

15 jan, 2011 09:09

OliviaGranger
Elev

Avatar


Hagrid.

♥ Hagrid♥

15 jan, 2011 09:59

Heonp.
Elev

Avatar


Luna låter så himla fint. ♥

"what the hell is a hufflepuff?"

15 jan, 2011 11:12

Hillevi Claw
Elev

Avatar


Lupin, älskar jag bara!
Visste ni att namnet Lupin kommer från latiska ordet Lupus som betyder varg?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4tlafzOOD1rw13mbo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdnimg.visualizeus.com%2Fthumbs%2F34%2Fe0%2Frose%2Cpink%2Croses-34e0c157ab49931b2ec8633c6fa70e75_h.jpg

15 jan, 2011 11:29

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av Hillevi Claw:
Lupin, älskar jag bara!
Visste ni att namnet Lupin kommer från latiska ordet Lupus som betyder varg?


Jao. Jag gillar Remus. Lägger till och med in "Remus" mellan "Sora" och "Tanaka" på vissa sidor och sånt, när "soratanaka" inte fungerar. HAHAHA! Han är den tuffaste varulven ju! Sliter Jacob Black i stycken. ♥
Tycker det vore coolt om det kom fram att Remus hade en bror, med tanke på var namnet Remus kommer ifrån. Och förknippas inte namnet "Remus" med "måne". Månvarg. Nice.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

15 jan, 2011 16:00

Soz
Elev

Avatar


Fleur, jag bar älskar det namnet. De betyder Blomma på Franska´....

Sherlockian, Whovian etc.

15 jan, 2011 16:09

Borttagen

Avatar


Jag gillar Millicent, det låter så fint när man säger det

15 jan, 2011 16:34

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


siiiiiriuuuus >

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

15 jan, 2011 18:06

ikka
Elev

Avatar


Skrev här tidigare, men har kommit på fler. Andromeda, Emmeline och Lavender.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

15 jan, 2011 20:57

1 2 3 ... 8 9 10 ... 14 15 16

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

Du får inte svara på den här tråden.