Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Än så länge 661 ord.
20 feb, 2012 15:42 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Än så länge 661 ord. wow... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 15:42 |
|
Fredrick
Elev |
jag är fredrick, vem är du själv?
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
^Det hör inte hit! Sluta spamma!
20 feb, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fredrick: jag är fredrick, vem är du själv? Är du ny här eller? 20 feb, 2012 15:48 |
|
Fredrick
Elev |
men det var ju en fråga i rubriken på tråden? :O
japp jag är ny här japp är förrästen mycke god choklad! jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 15:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-20 kl. 15:49
|
|
AlexZz
Elev |
20 feb, 2012 15:49 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Fredrick: men det var ju en fråga i rubriken på tråden? :O japp jag är ny här japp är förrästen mycke god choklad! det här är en ff.... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 15:50 |
|
Fredrick
Elev |
jaha, jag trodde att hon frågade, förlåt så hemsk mycke jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 15:50 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Man kollar väl inlägget?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen