Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

gillar ni någon ond?

Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?

1 2 3 ... 8 9 10 ... 27 28 29
Användare Inlägg
Adrasthea
Elev

Avatar


Gellert Grindelwald. Inte för att jag tror att han egentligen var som jag föreställer mig, men i mina tankar är han en fin människa.
Tom Riddle den yngre gillar jag också. Som den han var under Hogwartstiden.
Draco och Bellatrix gillar jag också, men Tom och Gellert är mina favoriter.

"And how did the mysterious Ariana die? Is it possible that Ariana Dumbledore was the first person to die for 'the greater good'?" - Rita Skeeter

1 maj, 2012 13:28

Lills
Elev

Avatar


Bellatrix och Draco! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

1 maj, 2012 15:11

Borttagen

Avatar


hmmmm, kanske draco........ vet int------

1 maj, 2012 15:20

StoltaSlytherin
Elev

Avatar


Lucius Malfoy elr Tom Riddle

1 maj, 2012 15:46

Borttagen

Avatar


Han som
Spoiler:
Tryck här för att visa!dödade fred
(kommer not ihåg vad han heter) har aldrigt gillat
Spoiler:
Tryck här för att visa!fred

1 maj, 2012 15:51

Borttagen

Avatar


Narcissa (hon blir ju typ god i slutet och bellatrix (ingen annig om varför)

1 maj, 2012 16:28

fredrika
Elev

Avatar


bellatrix :d

follow me on instagram, @fredrikaanderson

1 maj, 2012 17:08

draco_evil
Elev

Avatar


ALLA!

draco_evil

1 maj, 2012 17:08

MystiqueRed
Elev

Avatar


Jag älskar Tom Riddle, speciellt i andra boken och filmen Tycker det suger att de bytte skådespelare...
Men ja, jag har alltid varit intresserad av Tom Riddle - lite som Anakin Skywalker innan han blir Darth Vader så gillar jag Tom innan han blir Voldemort!

21 maj, 2012 21:04

Pottergeek
Elev

Avatar


Bellatrix Lestrange! Vet inte i hur många av mina inlägg genom åren detta framgått, men jag tröttnar aldrig på att säga det

It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore

21 maj, 2012 21:05

1 2 3 ... 8 9 10 ... 27 28 29

Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?

Du får inte svara på den här tråden.