Snape eller Umbrigde?
Forum > Harry Potter > Snape eller Umbrigde?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
maja11juu
Elev |
snape helt klart!! han ä ju coolare än harry
13 mar, 2012 16:46 |
|
Boba
Elev |
Snape! Jag hatar Umbridge...
13 mar, 2012 17:33 |
|
Sirius_Musta
Elev |
13 mar, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Älskade Severus until the very end ♥
13 mar, 2012 17:43 |
|
Lily Brown
Elev |
13 mar, 2012 18:26 |
|
Weasleygirl98
Elev |
SNAPE!! Han är 1023240825 ggr så bra som Dumbridge!
Winter is coming... 13 mar, 2012 18:41 |
|
allealicia
Elev |
13 mar, 2012 19:05 |
|
Pumpkin99
Elev |
Såklart Snape!!!!!!!!!! ♥ Jag och Ellie Lovegood irriterar oss på hennes skratt, hennes trollstav och hon är ju bara hemsk. ♥
14 mar, 2012 13:26 |
|
Mirre Weasley
Elev |
14 mar, 2012 19:36 |
|
moaskywalker
Elev |
Snape, alla gånger. Men skulle nog ändå tycka att det var roligare att ha Umbridge som lärare, hon är lite dummare så henne kan man liksom smyga bakom ryggen på...
14 mar, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen