Hur uttalar du... ?
Forum > Off Topic > Hur uttalar du... ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Fot, fast ibland med engelsk betoning.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 dec, 2010 22:41 |
|
Borttagen
|
Sabini
14 dec, 2010 11:27 |
|
ShutUpMalfoy
Elev |
Hattmaakaren
ohemdi. 14 dec, 2010 12:34 |
|
leumas
Elev |
Shatappmälfoj
14 dec, 2010 15:46 |
|
Borttagen
|
Levmas
27 mar, 2015 22:23 |
|
illusionofcool
Elev |
Whispärrinthäedark
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 27 mar, 2015 22:30 |
|
Borttagen
|
Paddma Låvvgudd
27 mar, 2015 22:34 |
|
Frivolt
Elev |
Hässaktuallyyy, eller nått sånt xD
27 mar, 2015 22:35 |
|
Fellrendión
Elev |
27 mar, 2015 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Fällrändiån typ... vet inte. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 mar, 2015 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen