Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
sirius är fint!
24 jan, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
Jag gillar namnet Oliver, ingen aning om varför ^^
24 jan, 2012 19:02 |
|
JML
Elev |
Andromeda är helt underbart!
Nymfadoram också! Hermione, Fleur. Draco (eller "Dway-co" som jag säger :3" Sirius Och sen namnen på alla häftiga trollformler 'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.' 24 jan, 2012 19:15 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Hermione, Bellatrix, Neville...
Hogwarts!! 24 jan, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Fleur och Hermione
25 jan, 2012 21:09 |
|
ronnyponny
Elev |
Nymfadora är häftigt tycker jag..jag fattar inte varför hon inte gillar det, fast Tonks är ju inte fel det heller!
25 jan, 2012 21:19 |
|
Olivizza
Elev |
Jag tycker faktiskt att Tonks är finare än Nymphandora, men inte för att Nymphandora är fult precis.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 28 jan, 2012 23:03 |
|
superdupermikaelah
Elev |
31 jan, 2012 10:50 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Luna Lovegood, Ginevra, Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore (älskar långa namn ^^)
Även Svinvårtor (Hogwarts) ![]()
31 jan, 2012 11:00 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Jh gillar belatrix, luna, cedeik, minerva,horace, typ jätte många mer!Och sirius, lupin, nymphadora tonks<433
31 jan, 2012 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen