James Potter and the Reversed Time-Turner
Forum > Fanfiction > James Potter and the Reversed Time-Turner
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tamburlaine
Elev |
Hej, ny läsare här!
Du har ganska bra engleska, det flyter på naturligt med undantag för några stavfel här och där. Din starka sida är definitivt dialoger, men det känns som att du (speciellt) i början, hade så bråttom med att få ut inläggen att beskrivningarna blev för korta. Skulle ha saknat lite mer reaktion till t.ex. hur Sirius såg ut. Och James fick höra att han har dött och han har inte tänkt mer på saken?! O.o Eller att Lily också är död... Men det var det dåliga PS. Sista meningen i senaste kapitlet fick mig att skratta! *thumbs up*
1 jul, 2012 11:19 |
|
Borttagen
|
Great
1 jul, 2012 11:46 |
|
Mahoqny
Elev |
Skrivet av Tamburlaine: Hej, ny läsare här! Du har ganska bra engleska, det flyter på naturligt med undantag för några stavfel här och där. Din starka sida är definitivt dialoger, men det känns som att du (speciellt) i början, hade så bråttom med att få ut inläggen att beskrivningarna blev för korta. Skulle ha saknat lite mer reaktion till t.ex. hur Sirius såg ut. Och James fick höra att han har dött och han har inte tänkt mer på saken?! O.o Eller att Lily också är död... Men det var det dåliga PS. Sista meningen i senaste kapitlet fick mig att skratta! *thumbs up* Tack så mycket! Haha jag håller med om i början, men försvarar mig med att det var ett tag sedan jag började skriva på denna fanficen och därför inte var lika van vid att skriva som jag är nu efter några månader... Jag har som jag förklarat förut börjat redigera i dokumentet jag sparat på datorn och ändrat om ganska mycket, men har inte ändrat här. Ang. Sirius beskrivning hoppade jag över den med flit för att jag har alltid tänkt mig Sirius på ett väldigt speciellt sätt och det känns som att inga ord i världen gör mina tankar rättvisa, om du förstår hur jag menar. Jag ska försöka uppdatera mina ändringar så snart som möjligt! Tack igen. Skrivet av Borttagen: Great Tacktack! ~Toujours pur~ 1 jul, 2012 20:43 |
|
Tamburlaine
Elev |
13 okt, 2012 20:58 |
|
Mahoqny
Elev |
Skrivet av Tamburlaine: Den här tråden har varit död, ganska länge Förlååååååååååååååååååååt! Skolan dödar. Jag ska skriva så snart jag får tid! Håll ut! ~Toujours pur~ 14 okt, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
Tummen upp för denna fantastiksasupermegaawesomebra berättelsen.
Jag bevakar detta såklart. Jag förlåter dig på grund av att skolan dödar. Försök skriva när du får tid, men stressa inte för mycket. Du lovar det väl, att inte överanstränga dig? Hoppas jag snart får läsa vidare på denna fenomenala berättelse. Forsätt vidare, och tappa inte modet... eller pennan. 6 mar, 2013 15:48 |
|
Nuna = Luna + Neville
Elev |
Omg den är jättebra!! Hoppas du kan skriva mer snart ;D
Bevakar, of course 6 mar, 2013 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen