Nu och för alltid
Forum > Fanfiction > Nu och för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pumpkin99
Elev |
10 mar, 2012 02:33 |
|
Severus10
Elev |
Ja jätte bra f ortsätt.
10 mar, 2012 07:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Professor McGonagall: Skrivet av Ginny.T: Skrivet av Professor McGonagall: Kan inte just nu. Jag bara tillgång till datorn via mobilen och det är inte så lätt att skriva kapitelpå mobilen. Ni får vänta ett tag till Okej, hoppas du får tillgång till en dator snart typ på söndag. men jag har en del läxor men också en del idéer Okeij! Bra! 10 mar, 2012 09:13 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Förlåt att jag inte har skrivit men jag har datorförbud men fick logga in för att säga detta. skriver lite för hand och så lägger jag upp det nästa vecka
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 13 mar, 2012 08:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Professor McGonagall: Förlåt att jag inte har skrivit men jag har datorförbud men fick logga in för att säga detta. skriver lite för hand och så lägger jag upp det nästa vecka Okeij! 13 mar, 2012 15:55 |
|
96hpevanescence
Elev |
13 mar, 2012 17:07 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Här får ni nästa kapitel. *Smyger in på datorn och lägger upp inlägget*
___________________________________ Kapitel 13 Jag hade svårt att somna om. Jag låg vaken länge men tillslut verkade jag ha somnat för det nästa jag minns är att jag får solen i ögonen. Äntligen morgon. Jag gick ner i uppehållsrummet efter att ha klätt på mig och satte mig och läste. Det var en mugglarbok som handlade om en flicka vid namn Julia och en kille vid namn Romeo och deras ”förbjudna” kärlek. Efter cirka en halvtimme kom Luna der i pyjamas och satte sig så långt bort från mig i soffan som möjligt. ”Vad är det?” frågade jag. ”Jag ville bara säga att jag inte mår så bra så jag stannar nog i sängen idag”, svarade hon med hes röst. ”Oj, du låter inte alls bra. Du har nog rätt i att di ska vila idag. Vi ses. Jag kommer tillbaka på lunchrasten.” Med de orden vinkade jag hejdå till Luna och gick ner mot Stora Salen. Jag kunde fortfarande inte släppa min dröm så jag var inte uppmärksam på allt omkring mig så jag krocka med någon. ”Åh, jag är så ledsen. Det var inte meningen”, sa jag och tittade sedan upp på personen jag krockat med. Det var en kille från Slytherin som jag tror hette Blaise. Han hade ett konstigt drömmande ansiktsutryck när han svarade. ”Det gör inget”, sa han och hjälpte mig upp. ”Jag heter Blaise föresten”, presenterade han sig och räckte fram handen. ”Eylia”, svarade jag och skakade hans hand. Det ryckte till i hans mungipa och det såg ut som han fick en idé. Jag kände igen den minen för så gjorde alltid Luna när hon kom på något. ”Hejdå”, sa han snabbt och stegade iväg. ”Konstig typ”, tänkte jag och fortsatte ner till Stora salen. ______________________________________ Inte så långt men det får duga. Hoppas ni gillar det! Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 15 mar, 2012 18:36 |
|
96hpevanescence
Elev |
15 mar, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
JätteBra! Men lite kort! Meeer!
15 mar, 2012 19:22 |
|
Lilly Luna Potter
Elev |
Yey, bra!
Checka gärna min nystartade ff om Diana som går uppleva det ofattbara: --> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26282&page=1%23p1585586 16 mar, 2012 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen