Fjortistider.
Forum > Off Topic > Fjortistider.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 dec, 2011 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Är det bara jag som tycker att det är tragiskt att 11-12 åringar har haft sina fjortisperioder redan..? Kom igen, ni är fortfarande barn...... Tragiskt är det ja... 14 dec, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Är det bara jag som tycker att det är tragiskt att 11-12 åringar har haft sina fjortisperioder redan..? Kom igen, ni är fortfarande barn...... Det tycker jag med... det var några på min skola förr, som bara gick runt och snackade så högt att alla hörde dem, att de "låg med den där killen i helgen" och att de söp som fan osv O.o hallå, ni är fortfarande 11-12 >.< 15 dec, 2011 08:28 |
|
Rut Luna
Elev |
Har aldrig varit en fjortis... Jag är mer klassens tuffing... =D
Jag är faktiskt död. 15 dec, 2011 09:57 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av madeleinegranger: Jag irriterar mig på alla småfjortisar som ger en bitchblickar på stan, som om de försöker säga att dem är coolare än mig eller nått? Haha. De försöker säga det, men det är de såklart inte. Ingen fjortis är coolare än HP-fans Jaa, dessa "Coolingar" med uggs, mjukisbyxor, u-ringning så halva push-Bhn syns och fyra lager foundation. (Kanske lite övredrift xD) De tror att dem är såå mycket coolare än oss HPfans Själv var jag en liten wannabe-fjortis för ca tre år sedan, typ i 7an -.-' Alla tyckte att jag var lite halvtöntig och lam typ xD Har ingen bild just nu ![]()
15 dec, 2011 10:47 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av cannedcorn: themarauder: Jag var alltid den där bruden som trodde att jag var så cool och hängde på hemmafester och raggade upp killar. SOM 12-ÅRING. Herregud.. Accalia: HAHA, jag kommer ihåg hur många punkare och emosar som hatade mig på den tiden. Jag var deras största fiende. Sen blev jag själv emo x). Men vilken sjuk nostalgi det är att titta på videos osv! Playahead var så sjukt i centrum då! http://www.youtube.com/watch?v=iUm8u8v8cno "Playaheads fjortislegender". Haha, jag känner /har pratat/har gemensamma vänner med minst hälften av alla på videon. Snacka om att jag var "inne" på den tiden. Till skillnad från nu. Största nörden liksom Hahaha!! Nu däremot är jag en awesome estet som fortfarande dricker Cola när vännerna dricker Öl. Men de tycker om mig ändå Typ =) - just like themarauder 15 dec, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: De försöker säga det, men det är de såklart inte. Ingen fjortis är coolare än HP-fans Absolut inte, HP-fans är typ höjden av coolhet Skrivet av Borttagen: Det tycker jag med... det var några på min skola förr, som bara gick runt och snackade så högt att alla hörde dem, att de "låg med den där killen i helgen" och att de söp som fan osv O.o hallå, ni är fortfarande 11-12 >.< Ja, ojj vad coola dom är... Är man 11-12 ska man varken supa eller ligga med någon, man håller fan fortfarande på att utvecklas hur mycket som helst >.< 15 dec, 2011 12:13 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Är det bara jag som tycker att det är tragiskt att 11-12 åringar har haft sina fjortisperioder redan..? Kom igen, ni är fortfarande barn...... Tycker det är tragiskt att jag var som jag var, men jag kan ju säga att det inte handlade om grupptryck eller att jag ville vara äldre. Jag var bara... mig själv. Jag har ändrats mycket både till utseende och personlighet sedan dess och jag är bara stolt över att jag inte är den jag var längre. Så dra inte alla över en kam, guys! Ibland kan det till och med vara ett sätt att hitta sig själv även om jag nu tycker att jag gjort helt fel i att vara, ja, inte direkt fjortis men ni förstår
http://nouw.com/ellenfelixson/
15 dec, 2011 12:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: De försöker säga det, men det är de såklart inte. Ingen fjortis är coolare än HP-fans Absolut inte, HP-fans är typ höjden av coolhet Skrivet av Borttagen: Det tycker jag med... det var några på min skola förr, som bara gick runt och snackade så högt att alla hörde dem, att de "låg med den där killen i helgen" och att de söp som fan osv O.o hallå, ni är fortfarande 11-12 >.< Ja, ojj vad coola dom är... Är man 11-12 ska man varken supa eller ligga med någon, man håller fan fortfarande på att utvecklas hur mycket som helst >.< Ah, visst är vi? Och ja, förr i tiden var det så att tjejer/killar runt 12 fortfarande lekte osv. Nu ska de supa osv O.O helt sjukt. 15 dec, 2011 12:29 |
|
madeleinegranger
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av madeleinegranger: Jag irriterar mig på alla småfjortisar som ger en bitchblickar på stan, som om de försöker säga att dem är coolare än mig eller nått? Haha. De försöker säga det, men det är de såklart inte. Ingen fjortis är coolare än HP-fans Jaa, dessa "Coolingar" med uggs, mjukisbyxor, u-ringning så halva push-Bhn syns och fyra lager foundation. (Kanske lite övredrift xD) De tror att dem är såå mycket coolare än oss HPfans Själv var jag en liten wannabe-fjortis för ca tre år sedan, typ i 7an -.-' Alla tyckte att jag var lite halvtöntig och lam typ xD Har ingen bild just nu Hahah så sant, dessa småtjejer finns typ överallt nu för tiden. Men det är skönt att man är äldre, snyggare och mognare än dem!
15 dec, 2011 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen